01 marca

Kolorowe Abecadło - B jak Brąz. Life 116

Wiem, że ideą tego projektu było pokazywanie raz w miesiącu lakieru o kolorze zaczynającym się na daną literę alfabetu. W lutym miałam plany, aby pokazać Wam aż dwa kolory na B: dzisiejszy brąz i biskupi piaskowy lakier (czy ktoś jeszcze pamięta piaski?). Niestety z różnych przyczyn osobistych wyszło jak wyszło, a ja publikuję lutowy post 1 marca. Obiecuję się poprawić w kolejnym miesiącu.






Jestem zadowolona, że aż tyle z was odpowiada na moje pytania na instagramie odnośnie kolorów na daną literę. Zgromadziłam dzięki Wam całą listę kolorów na B, o niektórych nawet nie pomyślałam! (oczywiście zawsze zapominam o tych całkiem podstawowych jak biały :D). 
Początkowo myślałam o bordo czy burgundzie, czyli moich ulubionych kolorach. Brąz wybrałam trochę na przekór. Nie jestem fanką tego koloru i raczej go unikam jeśli chodzi o ubrania czy dodatki.  Mam jednak kilka lakierów w tym kolorze, a niektórych nigdy nie pokazywałam na blogu.






Przeglądając moje lakiery znalazłam tego oto maluszka. Lakiery Life są produkowane przez firmę Ados i są dostępne w drogerii Super Pharm. Z tego co pamiętam, są dostępne w trzech różnych pojemnościach. Oprócz tego są dostępne w dwóch seriach, zwykłej i profesjonalnej. Ten brąz dostałam w ramach jakiegoś rozdania, ale kilka razy kupowałam lakiery tej marki i te maleństwa kosztowały ok 5 zł. Lubiłam zwłaszcza ich toppery z brokatowymi heksami w różnych kolorach.

Lakier Life 116, to piękny czekoladowy odcień brązu. Rozświetla go delikatny złoto-zielony i bordowy shimmer, dzięki któremu nabiera głębi. Ma piękne szkliste wykończenie nawet bez topu.
Konsystencja jest dość lejąca, cieknie na skórki, więc trzeba uważać, bo potem ciężko je domyć (co widać na niektórych zdjęciach). Krycie typowe dla takich lakierów-2 warstwy. Przez lekko metaliczne, shimmerowe wykończenie, są widoczne ślady pędzelka. Mnie to zupełnie nie przeszkadza, ale wiem, że nie wszyscy to lubią. Niestety schnie bardzo długo, nawet po nałożeniu topu przyspieszającego wysychanie. 






Znacie lakiery Life z Super Pharm? Używałyście ich kiedyś?
W marcu malujemy kolorami na C. Znacie jakieś kolory zaczynające się na tę literę?


Wszystkie informacje o projekcie znajdziecie tutaj: klik!

3 komentarze: