07 marca

Marmurowe paznokcie w kilka minut. Płytka do stempli Harunouta

Pamiętam jak dwa, trzy lata temu weszła moda na marmurkowe paznokcie.  W pewnym momencie w internecie było ich już tyle, że miałam wrażenie, że zaczną mi wyskakiwać z lodówki w momencie gdy wyłączę insta. Sama wykonywałam marmurki kilkakrotnie mojej siostrze, bo uwielbiała ten wzór. Pamiętam zwłaszcza połączenie z lustrzanym pyłkiem w kolorze rosegold. 

U siebie jednak jakoś nie nosiłam marmurowych paznokci. Nie wiem czy to ze względu że mi się przejadły, czy raczej ładniej wychodziły na hybrydzie, a ja noszę zwykłe lakiery... Dopiero gdy dotarła do mnie płytka z różnymi marmurkowymi wzorami, odkryłam na nowo ten trend.





Stemplowe marnurki mają wiele zalet. Nie trzeba ciapać, rozmazywać wzorków, efekt widać od razu. Wzór wyjdzie dokładnie taki jak wybierzecie - czasami miałam z tym problem przy malowanych marmurkach, przy rozcieraniu cleanerem, wzór nie spłynął tam gdzie chciałam i tworzyła się jedna plama. No i oczywiście oszczędność czasu jest niewątpliwym plusem.






Płytka Harunouta L079 przybyła do mnie w ramach współpracy z Born Pretty. Z tego co widzę nie jest w tym momencie dostępna na stronie, ale to chyba chwilowy brak, bo na stronie są inne produkty tej marki. Jeśli lubicie marmurkowe wzory, to szczerze ją polecam. Znajdziecie na niej różne rodzaje marmurków, gęstsze, rzadsze, a także wzory reverse (stemplujecie "tło", a wzór jest pusty). Oprócz efektu marmuru jest jeszcze wzór przecinających się linii, który również wykorzystałam do mojego zdobienia.

Jeśli chodzi o kolorystykę, to moje marmurowe paznokcie są raczej "oczywiste" - biel i szary, ale początkowo zamierzałam zrobić coś w stylu różowego kwarcu, tyle że nie wyszło zbyt ładnie :D 
No i oczywiście inspiracją do tego zdobienia były marmurkowe bransoletki wykonane przez moją kochaną Babcię.





Do zdobienia użyłam:
lakierów Golden Rose biel 02 i szary 115
złotego lakieru do stempli Moyra
płytki Harunouta L079
chropowatych ćwieków z Born Pretty
matowego topu Golden Rose


Lubicie marmurki na paznokciach? Nosiłyście je kiedyś?

3 komentarze: