20 maja

Rosegold z lakierami P2.

Różowe złoto jest bardzo popularnym od kilku lat kolorem w dekoracjach wnętrz czy biżuterii. Rosegold spodobał się również i mnie. Odkąd nabyłam miedziany lakier do stempli z P2, użyłam go już w całej masie zdobień, np tutajtutajtutaj czy tutaj. Zawsze jednak myślałam o nim jako o miedzi, aż wpadłam na pomysł połączenia go cielistym podkładem. 



I wtedy moim oczom ukazał się przepięknie podbity rosegold. Niby robiłam takie myki, że wcierałam srebrny efekt lustra w różową hybrydę i wychodziło różowe złoto, ale jakoś nigdy nie pomyślałam, że miedziane stemple na jasnym różu też tak ładnie się połączą. 
Niby nic, bo tylko dwa lakiery i liściaste stemple, a efekt końcowy bardzo mi się podobał ;)




Liściasty wzór pochodzi z okrągłej płytki Born Pretty BP-19. Dawno już nie używałam żadnej z okrągłych płytek z mojej kolekcji. W sumie nawet rzadko decyduję się na kupno małych okrągłych płytek, raczej stawiam na prostokątne, gdzie jest więcej wzorów. Wykorzystałam dwa wzory, na serdecznym odbiłam w całości, a na środkowym i serdecznym po jednej gałązce.

Obydwa lakiery, których użyłam pochodzą z firmy P2. Niezmiernie żałuję, że z Hebe wycofano ich szafy, zostaje tylko robić zapasy w Niemczech. Bardzo lubię te lakiery, za świetną formułę, dobrą trwałość, ciekawe kolory i dobre ceny, bo kosztują ok 2.50 Euro. Nie wyobrażam sobie jak piękne musiałoby to być, iść do Rossmanna i kupić taki świetny lakier za 2.50 zł w cenie regularnej. 




Do zdobienia wykorzystałam:
jasny róż P2 Volume Gloss 150 cute girl
miedziany P2 Technochrome 030 bronze cut
płytkę do stempli BP-19



6 komentarzy:

  1. Napisałaś, że ten manicure to niby nic, a moim zdaniem właśnie mniej zdobień = większa estetyka :) Sama chętnie nosiłabym takie cudo na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karina, zazwyczaj mniej znaczy więcej. I w tym przypadku tak w 100% jest! Prześliczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, błyszczy tak, że myślałam najpierw, że to jakaś folia ;) Mam dwa odcienie z tej serii P2, ale chyba nigdy nimi nie stemplowałam :) Twoje połączenie bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale idealne zestawienie! Ja kiedyś miałam dużo klasycznych lakierów z P2, bardzo je lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten rosegold jest naprawdę piękny! Też chciałabym lakiery w takiej cenie i jakości :)

    OdpowiedzUsuń