06 czerwca

Paznokcie wizytowe. #creativenailparty - Do sukienki.

Witajcie ;)
Sesja się jeszcze dobrze nie zaczęła, a ja mam już za sobą 3 zaliczenia i ustny egzamin.. Szkoda że przede mną jeszcze 3 razy tyle. Perspektywa wakacji jest jednak na tyle kusząca, że czekam na ostatni egzamin 29. czerwca jak na wybawienie.

Dwa tygodnie temu miałam okazję uczestniczyć w Pierwszej Komunii Świętej mojego braciszka ciotecznego. Szczerze mówiąc na komunii byłam pierwszy raz od wielu lat, ze względu, że moja rodzina jest mała i nie ma w niej zbyt dużo dzieciaków ;)
Trochę się nagłowiłam jakie paznokcie stworzyć na tę okazję. Wiedziałam, że wybiorę moją ukochaną prostą bordową sukienkę i beżowe dodatki.. i na tym się skończyło. Nie miałam kompletnie żadnej wizji.


W końcu przeglądając tysiące zdjęć na instagramie spodobał mi się motyw czarno-złotych koralików. Stwierdziłam, że rose gold to właśnie brakujący element i sięgnęłam po moją ulubioną hybrydę w tym kolorze czyli Born Pretty Store. Odsyłam was do recenzji, gdzie dokładnie go opisałam oraz pokazywałam wam dwa zdobienia ;)


No tak, zapomniałam nadmienić, że tym razem postawiłam na hybrydy. Jeśli chodzi o większe wyjścia to znam swoje możliwości i swojego pecha i wolę nic nie zostawiać przypadkowi, bo potem gdzieś stuknę i pół paznokcia się złamie albo lakier odpryśnie.Poza tym w stresowych momentach nie mogę powstrzymać się od dłubania i skubania lakieru i skórek, a dwa dni przed komunią miałam ustny egzamin ze szwedzkiego, więc zadbałam o to aby były bezpieczne ;)


Czarne elementy malowałam Paintgelem Indigo. Wygodnie mi się na nim pracuje, ale zupełnie nie umiem go poskromić gdy jest zamknięty w słoiczku, bo ciągle kipi. Trzymam słoiczek w worku strunowym, bo zalał mi już raz wszystkie inne żele i hybrydy. Marnuje się przez to bardzo dużo produktu i za każdym razem gdy chcę go użyć mam całe ręce brudne. Macie może na to jakieś sposoby?


Byłam bardzo zadowolona z tego zdobienia, eleganckie, błyszczące ale bez przesady, czyli tak jak lubię. A co wy o nim myślicie?



To ostatnie zdobienie w tej edycji #creativenailparty. Widziałam, że Paulina planuje kolejną edycję na jesień, mam nadzieję, że będę miała w miarę luźny plan i znów wezmę udział ;) Na razie jednak wracam do nauki przerywanej rozmyślaniem o wakacjach ;)


10 komentarzy:

  1. Super połączenie! Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne! Idealnie pasują na taką okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie i bardzo eleganckie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu, powodzenia w czasie sesji!! ♥
    Zrobiłaś bardzo eleganckie zdobienie, będzie super inspiracją dla osób, które szukają klasycznych wzorów na komunie albo wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobienie! Oh, jak ja się cieszę, że została mi 'tylko' konferencja, obrona i ewentualnie jedna poprawka we wrześniu. Powodzenia w sesji <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne pazurki...zawsze mówiłam, że w prostocie siła ♥

    OdpowiedzUsuń