02 października

Żółte listki. Golden Rose WOW! 41 po raz drugi

Co ja poradzę, że mam tak ogromną słabość do żółtego? Najbardziej lubię właśnie takie ciepłe odcienie tego koloru. Piękny słonecznikowy żółty, miodowy czy musztardowy totalnie nie wpisują się w mój typ urody, ale strasznie je lubię, więc na paznokciach noszę chętnie i często. W tym roku żółcie na paznokciach noszę tylko z krótkimi przerwami od początku wiosny. I nie zanosi się na to, żeby uległo to zmianie, bo na jesień żółty również pasuje idealnie.

Obecnie każdego dnia przeczesuję vinted w poszukiwaniu idealnego żółtego swetra z warkoczami. Niestety mam takie szczęście, że jak tylko dodam jakiś do ulubionych, to po kilku minutach jest już sprzedany.


Żółte paznokcie w listki na tle lawendy


Żółte paznokcie w liście na tle lawendy


Jak widać w tytule, to już drugi post na blogu z tym samym lakierem. Mniej więcej rok temu opublikowałam zdobienie ze słonecznikami, gdzie główną rolę grał dokładnie ten sam Golden Rose WOW! 41. Długo szukałam takiego odcienia. Ja nazywam go Kubusiowym, bo przypomina mi Kubusia Puchatka. Swoją drogą to totalnie moja ulubiona bajka z dzieciństwa, więc skojarzenia jak najbardziej pozytywne. Lakier też nie uległ zmianie w ciągu roku, maluje się nim tak samo dobrze.


Paznokcie z lakierem Golden Rose WOW 41


Paznokcie z lakierem Golden Rose WOW 41 i czarnymi stemplami


Muszę zdradzić Wam protip na liściaste abstrakcyjne zdobienie na tle żółtej plamy. Lakier Golden Rose ma troszkę słabsze krycie, a nie chciało mi się nakładać kilku warstw w miejscu plamy. Gdybym nałożyła jedną ale grubszą, całość długo by schła. Postanowiłam więc sięgnąć po żółty lakier do stempli, który dał mi idealną plamę koloru po jednej cieniutkiej warstwie. Na zdjęciach widać minimalną różnicę w odcieniu, ale na żywo było to praktycznie niewidoczne.


Lakier Golden Rose WOW 41 i czarne stemple



Żółte paznokcie i czarne stemple


Muszę się też przyznać, że abstrakcyjne paznokcie w tym stylu wciąż mi się nie znudziły i od roku noszę je w różnych konfiguracjach i połączeniach kolorystycznych. Nie zanosi się na to, żebym miała to zmienić. To najłatwiejsza i zarazem bardzo efektowna forma zdobienia paznokci, szczególnie jeśli ma się dwie lewe ręce i 9 i pół opuszka palca xD


Letnie żółte paznokcie na tle lawendy

5 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię ten sposób ozdabiania paznokci :) Piękne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous nails and love the yellow :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! A jakie słoneczne :) Mimo jesieni za oknem na Twoich paznokciach cały czas trwa lato. Bardzo polubiłam w tym sezonie takie soczyste odcienie :)

    OdpowiedzUsuń