21 sierpnia

Artystycznie. Kinetics i Born Pretty.

Od kilku miesięcy motywy artystyczne i abstrakcyjne pojawiają się w paznokciowych inspiracjach.  Podbijają Instagram i pojawiają się w licznych tutorialach. Firma Born Pretty wyszła na przeciw temu trendowi i wypuściła serię płytek właśnie z motywami artystycznymi. 
Na początku podobały mi się takie zdobienia i czekałam na przesyłkę z niecierpliwością. Potem okazało się, że bardzo ciężko mi wybrać taki wzór, który zmieści się na mojej płytce.



Na szczęście wystarczyło trochę zapuścić paznokcie. Wzór który wybrałam przyciągnął mój wzrok od razu gdy tylko zobaczyłam tę płytkę. introwertyczna marzycielka z bujną wyobraźniach o zaciśniętych ustach. Ale każdy może to interpretować na swój sposób ;)




Płytka Artist L005 zawiera 24 różne wzory, mniej lub bardziej abstrakcyjne. Ja jestem zakochana w pani z kaktusem na głowie i na pewno niedługo wykorzystam ten wzór. Ogólnie to płytka raczej nie do końca jest w moim stylu. Kilka wzorów wykorzystam, ale część z nich raczej mnie nie przekonuje i sama raczej bym jej nie wybrała drugi raz. Chętnie podziwiam takie wzory u innych, ale sama chyba nie czuję się w nich dobrze.




Abstrakcyjne zdobienie to kolejne, do którego użyłam lakierów Kinetics. Niestety zdjęcia nie oddają ich uroku, bo robiłam je podczas burzy. Żałowałam że użyłam tyle różnych odcieni w jednym zdobieniu, teraz pewnie zostawiłabym nieakcentowane paznokcie po prostu w odcieniu szarości, żeby nie odwracać uwagi od stempla. Ale akurat dostałam komplet lakierów Kinetics Boss up i nie mogłam się powstrzymać od wypróbowania ich na swoich pazurkach.



Do zdobienia użyłam:
lakiery Kinetics z serii Boss up

1 komentarz:

  1. Mnie też nie do końca przekonują wszystkie wzory z serii artystycznej i czasami zastanawiam się co autor miał na myśli go tworząc :D Twoje zdobienie bardzo mi się podoba, wyszło tak dziewczęco <3

    OdpowiedzUsuń