26 września

Jesienne kwiaty. Golden Rose Ice Color i Colour Alike.

Dziś pokażę wam zdobienie, które wykonałam na konkurs u Pana Lakiera. Nieskromnie powiem, że bardzo mi się podobało, to chyba ze względu na te rudości i beże. Ceglany jest bezapelacyjnie moim kolorem tego roku. Nosiłam go w wielu zdobieniach, a także solo. Jestem w szoku, bo przez wiele lat uważałam, że ciepłe, brązowawe tony nie są dla mnie, ale na paznokciach nosi mi się je wyjątkowo dobrze.




Głównymi bohaterami tego zdobienia są lakiery Golden Rose Ice Color nr 107 i 175 . Ostatnio wieszałam psy na jasnym nudziaku z tej serii, ze względu na okropny pędzelek (więcej tutaj). Te dwa maluszki na szczęście działają jak należy. Możliwe, że po prostu trafił mi się jeden felerny egzemplarz. 






Obiecałam sobie, że będę stemplowała innymi kolorami niż czernią. Na razie zamieniłam czarny na brąz od Colour Alike 46 B. a chestnut. Zmiana może niewielka, ale uważam, że jednak widoczna i kolory razem bardzo ładnie się komponują. 



Użyłam:
lakiery Golden Rose Ice Color 107 i 175
lakieru do stempli Colour Alike B. a chestnut
płytki Qgirl-022
złotych ćwieków z Aliexpress
matującego topu Golden Rose


5 komentarzy:

  1. Prześliczne kwiatki. Stemplowy brąz idealnie pasuje do całej kolorystyki zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że to nie brąz tylko bordo! Też mam problem z wybieraniem innych kolorów do stempli niż biały lub czarny :P Zdobienie jest cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wciąż walczę ze sobą, żeby nie stemplować tylko czernią!
    Zdobienie urocze i bardzo estetyczne. Te ćwieki naprawdę dużo dają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba to zdobienie! Śliczne te kropeczki ćwiekowe ;) Stemple wyglądają delikatniej przez to, że użyłaś brązowego. Dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń