05 kwietnia

Wiosenne tulipany z Golden Rose i B. loves plates.

Witajcie :)
Dziś pokażę wam zdobienie z najczęściej używanym przeze mnie wzorem z kwiatowej płytki B.02 flower power od Ani. Oczywiście chodzi o tulipany! Nosiłam je już rok temu (klik!) i dwa lata temu (klik!). Kiedyś twierdziłam, że najbardziej lubię róże na paznokciach, ale po dłuższym namyśle wybieram jednak tulipany <3


Za tło posłużył mi bukiet tulipanów od Dominika ;) Co roku na Dzień Kobiet dostaję od niego inny rodzaj tych kwiatów, w tym roku troszkę przypominały piwonie, takich jeszcze nie widziałam!
Dlatego też w tym okresie odczuwam wenę na malowanie tulipanów. W przyszłym roku też pewnie zmaluję ;)


Chciałam zmalować tulipany w identycznym kolorze co prawdziwe... ale nie znalazłam takiego lakieru w swojej kolekcji! Niemożliwe, jak mając 300 kolorów nie znaleźć tego jedynego... Więc wykorzystałam przepiękną czerwień Golden Rose Ice Chic 132 którą pokazywałam w ostatnim poście razem ze swatchami pozostałych kolorów z tej serii (klik!).


W tym świetle lakier stracił swoje rude tony, a zyskał więcej wiśniowych. Nie da się jednoznacznie określić tego koloru. Jest przepiękny i będzie często lądował na moich pazurkach, także u stóp, już wyobrażam sobie moje czerwone pazurki w sandałkach ;) W końcu przyszła wiosna to i pomarzyć można <3

Lubicie kwiatowe motywy na paznokciach? Może macie swoje ulubione kwiaty? ;)



7 komentarzy:

  1. Są śliczne, kolor jaki i całe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :) Uwielbiam tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający mani, to jedna z moich ulubionych płytek, aż muszę sama coś z nią znów zmajstrować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też malowałam niedawno tulipany (w sumie stemplowałam, bo u mnie wzór też pochodził z płytki Ani), bo dostałam je od mojego D. :D
    Piękne zdobienie, bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń