14 grudnia

Prezenty z dalekich krajów - zestaw pędzelków.

Witajcie :)
Dziś opowiem wam o pędzelkach, które dostałam w ramach współpracy ze sklepem Prezenty z dalekich krajów. Oprócz pędzli dostałam także pyłek, który ma za zadanie stworzyć na naszych paznokciach efekt lustra. Pisałam o nim już tutaj oraz stworzyłam manicure z jego udziałem, klik!


Zestaw obejmuje trzy pędzle o różnej długości i grubości włosia. Mają białe trzonki, zwężające się ku włosiu, dzięki temu bardzo wygodnie leżą w dłoni. Ogólnie są wykonane dobrze, nie można im nic zarzucić.


Jedyne wady jakie zauważyłam to nierównej długości włosie i tendencja do "rozcapierzania". Jeśli chodzi o grubość, to mam zamiar je poprzycinać, bo wolę zdecydowanie cieńsze pędzle, choć najmniejszy z zestawu jest w porządku.


Przeprowadziłam mały test na kartce i tutaj widać, że najsłabszym ogniwem zestawu jest średni pędzel, robi bardzo grubą kreskę. Z kolei największy przez nieco odstające włosie różniące się długością nie maluje płynnie, kreska jest postrzępiona. Da się temu zaradzić przez przycięcie włosia małymi nożyczkami lub cążkami i to właśnie zamierzam uczynić ;)


A tutaj macie kilka zdobień, do których wykorzystałam między innymi pędzle z tego zestawu ;) mnie najbardziej się podoba pomarańczowy kwiat, róża i zdobienie na szarym tle ;)


2 komentarze:

  1. Świetny wzornik, lis to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne wzorki stworzyłaś! Chyba najbardziej podobają mi się serduszka na liliowym tle i wzorki na szarym tle :)

    OdpowiedzUsuń