17 maja

Projekt stemplowej maniaczki - tydzień 6.

Witajcie kochane :)
Nawet nie wiem jak o się stało, że ten projekt tak szybko zleciał ;) Ostatnio ogólnie bardzo szybko mi płynie czas, ale tylko ten wolny niestety. W szkole wlecze się za to trzy razy wolniej.
Ostatnim wyzwaniem jest zdobienie dowolne. Wybrałam moją ukochaną metodę - kolorowane stempelki. Dla mnie to kwintesencja stemplowego nailartu, choć przez chwilkę wahałam się też nad zdobieniem na gardiencie ;)


Przy okazji tego zdobienia chciałam wam również pokazać, że bardzo lubię łączyć stemple z innymi elementami jak np. ciekawe wykończenie lakieru. Dzięki słodziutkiemu piaskowi Essence moje zdobienie jest dziewczęce, urocze i wiosenne, chociaż nie mdłe, bo złamane zielonymi listkami :)
Ostatnio coraz częściej noszę takie 'niemoje' paznokcie ;) Próbuję różnych stylów i wykończeń lakierów, nie zamykam się tylko w obrębie moich ulubionych kolorów.

Do tego zdobienia wykorzystałam płytkę BP-L008, robiłam już malowane stemple przy jej pomocy na projekt u Sabi, klik! Wykorzystałam dokładnie te same wzory tylko inne kolory :) 
Chciałabym serdecznie podziękować autorce projektu - RedRouge. Świetnie się bawiłam :) Mam nadzieję na kolejne edycje stemplowych projektów ;)

Jak wam się podobają moje cukierkowe paznokcie?


3 komentarze: