28 maja

Błękit i koronka.

Witajcie :)
Wybaczcie mi długą nieobecność. Mam tyle roboty w szkole, a dodatkowo się rozchorowałam :( 
Mam ogromne zaległości, tyle mani czeka na swoją premierę.. Na dziś wybrałam urocze koronkowe zdobienie. Bardzo fajnie mi się je nosiło i ogólnie bardzo lubię błękity na paznokciach.

Wielkiej filozofii tu nie ma, po prostu na prześlicznym błękicie ze srebrnym shimmerem Eveline miniMAX nr 933 odbiłam białym lakierem z nowej serii Essence The Gel koronkę z płytki BP-L020 z BPS. Biały spisał się całkiem nieźle. No Konad czy MDU to nie jest, ale jak na drogeryjny lakier to jest super :) Na żywo stemple były bardziej widoczne.



Po chwili namysłu w środek każdego koronkowego kwiatuszka dodałam po złotym ćwieku :)

Na drugim i trzecim zdjęciu widać spory odrost. Nosiłam to mani ponad tydzień bez uszczerbku jak widać, odrost dodatkowo wydaje się większy, bo akurat odepchnęłam skórki.

Żałuję, że dopiero teraz dałam szansę lakierom Eveline miniMAX, bo są bardzo dobrej jakości, a do tego mają dużo ciekawych odcieni, jak właśnie ten ślicznotek w kolorze baby blue. Wydaje mi się, że w buteleczce jest troszkę jaśniejszy i bardziej przykurzony, a shimmer zginął mi pod stemplem, szkoda bo w buteleczce jest bardzo widoczny.

Co do płytki 'koronkowej', to jestem zachwycona. To już któreś z kolei moje koronkowe zdobienie i zdecydowanie polecam tę płytkę maniaczkom koronek. Możecie ją kupić tutaj. Nawiasem mówiąc: widziałyście już nowe płytki BPS? Są dostępne od jutra, a ta różana musi być moja! <3 Motylki i piórka również mi się podobają, no i ta duża kwiatowa. W sumie to przygarnęłabym 3/4 nowości. A z poprzedniego ich setu podobały mi się chyba tylko 3 płytki, w tym najbardziej w/w koronkowa.
Jeśli podoba wam się moje zdobienie lub inne z udziałem płytek z Born Pretty Store, to możecie wykorzystać mój kod na 10% zniżki:

Jak wam się podoba to zdobienie? Mnie ogromnie, choć jest tak proste :)
A najbardziej podobają mi się słonecznie zdjęcia, bo od tygodnia zamarzam :(


7 komentarzy:

  1. Pamiętam je, śliczne były <3 i faktycznie długo czekały na premierę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. może gdyby błękit był ciemniejszy, lepiej prezentowałaby się koronka ;) choć niebieskości to nie są moje ulubione kolory, tak w takim połączeniu wygląda to ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koronkowe motywy to zdecydowanie moje klimaty :) uwielbiam ich subtelność :) piękne mani

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam tu przypadkiem ale zdecydowanie zostanę na dłużej ! Uwielbiam koronkowe motywy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię koroneczki, lubię niebieski i mam fazę na pastele - mani jak dla mnie! Bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, uwielbiam tę płytkę <3

    OdpowiedzUsuń