01 marca

Moje pierwsze prawdziwe one stroke ;)

Witajcie :)
Dziś mam dla was drugą część trzeciego tygodnia projektu u Sabi-nails. Pamiętacie pierwszą część? Nie miałam wtedy farbek, więc postanowiłam troszkę nagiąć zasady i zrobiłam coś takiego: klik!
Jednak kupiłam sobie farbki i zdążyłam coś zmalować ;)
Nie chciałam zaczynać od róż czy innych trudniejszych kwiatów, postawiłam na maki, które kocham :)
Już kilkakrotnie wykonywałam makowe zdobienia, ale to moje pierwsze one stroke, mam nadzieję, że nie jest tragicznie, bo moim zdaniem nie wygląda źle jak na pierwszy raz ;)



Na pewno będę jeszcze długo ćwiczyła aby osiągnąć lepsze efekty, ale bardzo spodobało mi się zdobienie za pomocą farbek ;) mam już wiele pomysłów aby połączyć one stroke ze stemplami, więc zaglądajcie :)

Które zdobienie z tego tygodnia przypadło wam bardziej do gustu, prawdziwe one stroke czy fake? ;)
Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

5 komentarzy:

  1. piękne :-) mi średnio podoba się ta metoda, ale tutaj wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie Ci wyszło - tak wiosennie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne maki Ci wyszły :) Ja też muszę jeszcze dużo ćwiczyć by nabrać wprawy w tej metodzie bo narazie kiepsko mi wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  4. też robiłam podobne :) super ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń