24 lutego

Projekt NAILART - tydzień 3.

Witajcie :)
Dziś jestem z projektem wyjątkowo wcześnie ;) Wstyd mi się zrobiło, że zawsze ostatnia dodaję :D Mam teraz długi weekend, więc mogłam wczoraj popracować na spokojnie.

Tego tygodnia chyba bałam się najbardziej.. Zadaniem na trzeci tydzień projektu u Sabi-nails jest one stroke. Miałam za sobą dwie próby tej metody, zawsze pracowałam na lakierach. Wiadomo, na lakierach wygląda to zupełnie inaczej, kolory nie przechodzą tak ładnie i ogólnie, to nie to. Moja pierwsza próba - tutaj jeśli macie ochotę obczaić.

Stwierdziłam, że nie będę się paprać w ten sposób. Widziałam kiedyś na instargamie Laury Merino krótki filmik gdzie maluje kwiatki z daleka troszkę przypominające one stroke przy pomocy lakierów i cienkich pędzelków. Lakierów mam pod dostatkiem, a i cienkie pędzelki się znajdą, bo płaski to mam tylko jeden i to używany do czyszczenia skórek, więc postanowiłam spróbować. (nawiasem mówiąc bardzo lubię filmiki instruktażowe Laury, możecie ją spotkać również na youtube).

Mam nadzieję, że takie fake one stroke nie będzie łamało zasad, ale Sabi dodała tutoriale dla dziewczyn bez pędzelków, za to z farbkami, a ja nie mam ani tego ani tego :D
Może wykonam jeszcze jedno zdobienie pod koniec tygodnia, bo wczoraj zamówiłam sobie farbki i zestaw pędzli, zastanawiam się nad wzięciem udziału w kursach, ale póki co mam zamiar zdobyć w domu podstawy ;)

Dobrze, już nie przedłużam, zapraszam na owidiowe fake one stroke.



Przepraszam za bliznę na ręce, zaatakował mnie suwak od kurtki :D
Poniżej lakiery, których użyłam do tego zdobienia:


Mam nadzieję, że moje bazgrołki przypadną wam do gustu :)

5 komentarzy:

  1. Czy jest, czy nie jest one stroke'iem, wygląda uroczo! Fajny pomysł z bulionem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No prześliczne te kwiatuszki i pięknie wkomponowalas je w całość zdobienia pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem w szoku, że udało ci się wykonać tak piękny wzór lakierami! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem Ci że ja nie widzę różnicy, w pierwszym momencie myślałam że to one stroke farbkami. A co do kursu, to daj spokój, szkoda pieniędzy, trochę potrenujesz i sama się nauczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, zupełnie nie wygląda na 'fake' :D Chyba też się na coś takiego zdecyduję, bo coś nie wychodzi mi ten one stroke :)

    OdpowiedzUsuń