25 lutego

Szybkie, zimowe stemple.

Witajcie :)
Dziś notka błyskawiczna, tak jak i moje zdobienie :)
Niestety gdy robiłam gardient to okropnie zbąblowały mi lakiery. Mimo to i tak pokażę to zdobienie, bo fajnie mi się je nosiło. O ile nie przyglądałam się tym bąbelkom z bliska, bo wtedy trafiał mnie szlag :D



Na skórki użyłam kleju Magic, bo nienawidzę paprania przy gardiencie, a tak to wszystko potem elegancko ściągnęłam ;) Muszę wypróbować go przy water marble ;)
Użyłam płytki Born Pretty Store, a dokładnie BP-L004 Kaleidoscope Designs, aktualnie jest w promocji na BPS, klik! 

A jeśli chodzi o lakiery, to Golden Rose Color Expert 02 i 56, a stemplowałam lakierem Essence 128 let's get lost.

Mam nadzieję, że mimo bąbelków i rozmazanych topem stempli moje niebieskie zdobienie przypadnie wam do gustu.





3 komentarze:

  1. Szkoda, że zbąblowało :( Człowiek się wkurza, jak patrzy na takie niedoróbki - nikt tego nie dostrzega, tylko my same, no, albo na zdjęciach makro, znam to uczucie.
    Mani w niebieskościach bardzo lubię, więc bez dwóch zdań mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. mani świetne i jaki boski pierścionek nosisz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że takie bąbelki, ale z daleka nie widać :D Ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń