06 stycznia

Christmas' songs nail challenge - tydzień trzeci i szósty i siódmy.

Witajcie w Nowym Roku!
Przepraszam, że ostatnio mnie nie było. Byłam okropnie zajęta w związku z sylwestrem, potem były moje urodziny.. Dodatkowo zupełnie nie wyszły mi paznokcie na tydzień wigilijny, jednak wrzucam jakie są, nie miałam już czasu na poprawki :( Od razu hurtem trzy tygodnie, w tym jeden zabłąkany ;)
Zacznę od tego najbardziej przedawnionego: tydzień trzeci - Santa Claus is coming.
Postawiłam na klasyczny motyw Świętego Mikołaja, do towarzystwa dodałam mu Rudofla, choinkę i oczywiście prezent ;) Byłam całkiem zadowolona z tego mani ;) zmieniłabym tylko kształt choinki i dała mniej futerka u zakończenia kubraczka Mikołaja ;)
Kolejne mani jest na tydzień szósty, do którego inspiracją miała być kolęda Silent Night.
I tu zupełna niespodzianka: zbąblował mi lakier do stempli. Myślę, że to wina zbyt gęstego już topu Golden Rose Gel Look. Najpierw zbąblowały mi stemple na naklejce, a potem reszta gdy pociągnęłam mani topem. 

Wyglądało to okropnie, jakbym miała jakąś dziwną wysypkę na paznokciach :O,  więc w Boże Narodzenie od razu po odpakowaniu prezentu od mojego Ukochanego (zestaw lakierów GR) pomalowałam paznokcie na czerwono ;) Na nowo odkryłam ten kolor. Z małą przerwą na błękit nosiłam tę konkretną czerwień 4 mani z rzędu ;)
I tydzień siódmy: Happy New Year!
Przepraszam za niedoczyszczone skórki na małym palcu, pędzle w wielu lakierach, m. in. Color Expert są zbyt szerokie dla moich wąziutkich paznokci na małym palcu. Na paznokcie palca serdecznego i środkowego nałożyłam warstwę srebrnego Golden Rose Color Expert i na tę bazę dwie warstwy holograficznego brokatu Flormar. 
Malowałam paznokcie jakieś 20 minut przed wyjściem, szykowałam z mamą Sylwestra dla siostry i jej koleżanek, a sama spędzałam go z moim Ukochanym u jego rodziców ;) Przez ten krótki czas nie zdążyłam nic szczególnego przygotować, ale myślę, że holo zawsze się obroni ;) Na paznokciu palca wskazującego miałam naklejoną dość dużą gwiazdkę, ale po kilku godzinach na obu paznokciach wskazujących ziała wielka dziura :( Jednak zamiast zmyć cały mani następnego dnia postanowiłam tylko poprawić aby nie było dziury, jestem do tego stopnia zakochana w czerwieni GR Color Expert ;) Dominik, jeśli to czytasz to dziękuję :*
Mam nadzieję, że dobrze widać efekt holo, musiałam się strasznie nagimnastykować, bo mój aparat zupełnie nie ogarnia tego efektu :( 

Tym sposobem zamykam ten challenge, bardzo szybko zleciały mi te tygodnie :)

Jeśli chcecie zobaczyć wszystkie tygodnie oraz prace innych lakieromaniaczek zapraszam do Słonecznika, klik!

Życzę Wam dużo szczęścia, zdrowia, miłości i wielu nowych lakierowych odkryć w Nowym Roku, będzie to już mój trzeci rok z wami :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz