30 grudnia

Golden Rose Color Expert 25.

Witajcie ponownie :)
Od razu pokażę wam pierwszy lakier z ośmiu, które dostałam pod choinkę od mojego Ukochanego ;) Jak na razie miałam tylko jeden lakier z tej serii.
Na prawdę jestem zachwycona jakością lakierów z serii Color Expert. Świetnie nadają się do stemplowania, bo kryją prawie w 100% po pierwszej warstwie, ładnie lśnią bez topu i długo się trzymają. Przynajmniej te cztery, które już wypróbowałam.
Z racji, że miałam ochotę wrzucić na paznokcie jakiś świąteczny kolor, postawiłam na klasyczną czerwień. Nie miałam dobrego lakieru w tym kolorze. 


On tak przepięknie lśni bez topu :) 
Jedyne czego mogę się przyczepić to fakt, że prześwitują mi końcówki. Ale mogę mu to wybaczyć, bo moje końcówki są dość ciemne.
Po jakimś czasie dostemplowałam sobie czarne kokardki ;)

Lubicie czerwone lakiery? Uwielbiam je. Myślę, że czerwone paznokcie pasują każdemu, jest tak wiele odcieni tego koloru, że na prawdę można znaleźć coś dla siebie ;)
Jeśli poszukujecie klasycznego czerwonego lakieru, to mogę go polecić z czystym sercem.





2 komentarze:

  1. też uwielbiam czerwienie, chociaż bardzo rzadko je noszę ;-) urocze kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się- każdemu dobrze w czerwieni, trzeba tylko znaleźć swój odcień :) śliczny jest

    OdpowiedzUsuń