22 grudnia

Jak papier prezentowy ;)

Witajcie :)
Dziś przychodzę dla was z moim mani w świątecznej kolorystyce i w sumie z małoświątecznym motywem, jednak coś mi ta mieszanka przypominała, tylko nie wiedziałam co. Dopiero po jakimś czasie doszłam do wniosku, że to na pewno papier do pakowania świątecznych prezentów.
Do tego zdobienia wykorzystałam płytkę QA61 z Born Pretty Store.
W zasadzie to miałam zamiar wypróbować wzory, których nie nosiłam jeszcze na paznokciach, stąd taki misz masz.



Przepraszam was za moje tragiczne skórki, nie mogę dojść z nimi do ładu :(
Lakiery których użyłam to: Virtual o nazwie Paso doble jako pierwsza warstwa, na to dałam kolejną warstwę - Essence C&G o nazwie A hint of love, a stemplowałam złotym lakierem Avon z serii Metalics.

Mimo że każdy paznokieć jest inny, to podobają mi się. :) A wam?


3 komentarze:

  1. śliczne :)
    a ze skórkami nie jest tak źle :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, faktycznie wyglądają jak papier do prezentów ;D A skórki miałam już w życiu gorsze, uwierz mi ;p
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ! super inspiracje :D


    zapraszam do mnie --- > http://fashion-wik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń