30 grudnia

Co dostałam od Mikołaja? ;)

Witajcie ;)
Dziś pokażę wam co dostałam od Mikołaja ;) miałam poczekać do urodzin, bo wiem, że moi przyjaciele szykują dla mnie lakierową niespodziankę, ale to może innym razem wam pokażę. Tak więc dziś post typowo do oglądania :D
Mój Ukochany doskonale wiedział co najbardziej mi się spodoba ;) Dostałam od niego aż 8 lakierów Golden Rose, termofor i śliczną podusię, a także coś słodkiego ;)

Lakiery z tej serii są genialne, wypróbowałam już trzy i każdy z nich był świetny. Termoforek umila mi zimowe wieczory , a podusia świetnie pasuje do świątecznego wystroju pokoju <3

Od rodziców dostałam to, o czym marzy chyba każda lakieromaniaczka posiadająca dużą kolekcję lakierów: helmer!


A i dodatkowo dostałam moje pierwsze Essie ;) Toggle to the top i Naughty nautical.

Już nie mogę się doczekać, aż pokażę wam te wszystkie piękne lakiery :)






3 komentarze: