21 grudnia

Christmas' songs nail challenge - tydzień piąty.

Witajcie :)
Tematem przewodnim tygodnia piątego były świąteczne światełka ;) widziałam w internecie wiele zdobień z tym motywem, ale ja chciałam czegoś troszkę innego. Zwykle były na białym tle i miały czerwono-zielone żaróweczki.
Ja zdecydowałam się na ciemnozielone, choinkowe tło i złote lampeczki :) Szkoda tylko, że brokat Wibo nie jest tak gęsty jak myślałam i niestety są prześwity.


Niestety przez tę beznadziejną pogodę na ma dobrego oświetlenia do robienia zdjęć, a na dwór nie wychodziłam, bo jestem chora :( Aparat nie oddał dobrze koloru lakieru. Najlepiej oddany jest na ostatnim zdjęciu (dlatego choć nieudane to je dodałam;)

Jeśli chcecie zobaczyć inne świąteczne zdobienia z tego projektu to zapraszam na bloga Słonecznika, klik!

Postaram się uzupełnić jak najszybciej brakujące zdobienie na trzeci tydzień projektu ;)



1 komentarz:

  1. Oryginalne podejście, ślicznie ;) A jeśli chodzi o światło, to niestety znam ten ból... ;D

    OdpowiedzUsuń