16 grudnia

Christmas' song challenge - tydzień czwarty.

Witajcie :)
W końcu jestem. Mam wielki problem z dodawaniem zdjęć na bloga, blogger szaleje, a ja nie mam siły i czasu się z nim użerać. Niestety nie wyrobiłam się z trzecim tygodniem, mam zdobienie, jednak mnie nie satysfakcjonuje. Jeśli nic nowego nie zmaluję, a raczej tego nie zrobię, bo jestem chora, to je dodam w przeciągu tego tygodnia.

Na tydzień czwarty zmalowałam dwa mani, nie mogłam się zdecydować, więc dodam oba. Niestety żadne nie jest takie, jak chciałam żeby było. Inspiracją dla tego tygodnia była piosenka "Let it snow", niestety jestem ciapa jeśli chodzi o misterne odręcznie malowane wzorki. Czekam na moje śnieżynkowe płytki ;)


Miały być śnieżynki, ale za pierwszym razem mi nie wyszły, więc zostałam przy srebrnych gwiazdkach.



To był raczej eksperyment niż zamierzony efekt. Nałożyłam gąbeczką na biały lakier top Lovely, mogłam w sumie dać jedną warstwę normalnie, myslę że efekt byłby ładniejszy. Teraz faktycznie wygląda jak śnieżna zaspa :D

Przepraszam was że tak długo na mnie czekałyście :( Tęskniłam za pisaniem, teraz jak już się ustabilizowało, to postaram się już być te kilka razy w tygodniu ;)

1 komentarz:

  1. Co Ci tam niby nie wyszło - bo nie widzę? Granatowe paznokietki są obłędne, aż chyba zmyję jutro moje renifery i strzele sobię takie brokatowe gwiazdko-śnieżynki :D

    OdpowiedzUsuń