29 listopada

Christmas' songs challenge - tydzień drugi.

"Całą noc padał śnieg
Cichy, cichy, cichuteńki
Przyszedł świt, a tu świat
Biały, biały, bielusieńki"

Witajcie :)
W tym tygodniu projektu miałyśmy zainspirować się piosenką "Winter wonderland" jednak gdy malowałam sobie paznokcie bardziej chodziła mi powyższa kolęda śpiewana przez moją koleżankę dawno, dawno temu na szkolnych jasełkach. Poza tym nawet wykonanie Michaela Buble nie przekonało mnie do tej piosenki, za bardzo za nią nie przepadam.
Niestety w tym tygodniu miałam bardzo mało czasu, stąd tak wiele niedoróbek. Bardzo was przepraszam za zalane skórki, zobaczyłam to dopiero na zdjęciach. Nie nosiłam tego mani długo, po kilku godzinach zmyłam i zarzuciłam holo :D
Szkoda że nie wyszło mi więcej zdjęć, tylko jedno było w miarę dobre. Szkoda w sumie, bo jak na mój talent plastyczny to nie było to takie złe zdobienie :D Bałwanki wyszły całkiem ok, szkoda że choinki takie niedorobione, no i za te skórki strasznie mi wstyd :(
DO tego zdobienia użyłam:

Nie jestem mistrzynią malowania wzorków, może lepiej zostanę przy stemplach :D

6 komentarzy:

  1. Urocze! Szczególnie bałwanki :)
    Ale też czasem coś zmaluje a zaraz to zmywam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło świetnie! uwielbiam wszelkiego rodzaju świąteczno-zimowe zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałwanki śliczne :) a co do mani na ten projekt - to u mnie też zniknął po niedługim czasie... jakoś jeszcze nie jestem w nastroju zimowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że poszłyśmy w podobnym kierunku, u mnie też bałwanki ;)
    Śliczne pazurki, zostaję u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)
      http://joannes-polishes.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-zostaam-nominowana.html

      Usuń