06 grudnia

Libster Blog Award.

Witajcie :)
Dziś przychodzę do was z tagiem. Już kiedyś zostałam do niego nominowana i odpowiadałam na pytania, ale to było chyba 2 lata temu :)
Nominowała mnie JoanneD z bloga Joannes Nail Polishes. Dziękuję kochana za wybór mojego bloga :)
A to pytania, które dostałam:
1. Co zawsze masz w swojej torebce?
Nie ruszam się z domu bez 3 rzeczy: telefonu, pomadki i portfela :)
2. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Mam wiele świetnych wspomnień z dzieciństwa :) nie jestem w stanie wskazać tego 'najlepszego'. 
3. Czego nie potrafiłabyś wybaczyć przyjacielowi?
Pozostawienia mnie sobie samej w obliczu problemów. Chyba że miałby jakiś na prawdę ważny powód, po prostu coś stanęłoby mu na przeszkodzie aby mi pomóc. Przyjaciele są dla mnie bardzo ważni i jestem im w stanie na prawdę wiele wybaczyć i puścić w niepamięć.
4. Jakie kolorki na paznokciach lubisz najbardziej? 
To zależy. Mam dużo lakierów do paznokci w najróżniejszych kolorach. Świetnie czuję się we wszelkich odcieniach niebieskiego na paznokciach.
5. Jak widzisz siebie za 10 lat?
Znerwicowana pani nauczycielka j. niemieckiego :D a także żona, może mama realizująca się w wielu swoich pasjach.
6. Czego nigdy byś nie zrobiła?
Ciężko powiedzieć. Zwykle gdy ktoś mówi 'na pewno tego nie zrobisz', to budzi się we mnie duch przekory, który popycha mnie do działania. Może teraz już mniej, jednak jako dziecko w ten sposób m. in. wlazłam w rolkach na zwalone drzewo nad rzeką, kąpałam się w rzece w marcu, weszłam na dach zawalającego się budynku... :D nie byłam tak do końca normalna :D
7. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Hmmm... Ja nigdy jej nie zaznałam. Z moim ukochanym chodziłam 5 lat do klasy zanim coś się między nami zrodziło, więc tych 'pierwszych wejrzeń' było dużo ;) nie spotkałam także wśród moich znajomych takiego zjawiska, więc choć jestem ogromną romantyczką, to stwierdzam, że taka miłość, to tylko w filmach..
8. Jaki jest/był Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Oczywiście język niemiecki. Niestety w liceum ze względu na nauczycielkę zupełnie odeszła mi chęć aby uczyć się tego języka, mimo to dzielnie walczyłam ze słabością. W podstawówce z kolei kochałam matematykę i chciałam zostać nauczycielką matematyki :D
9. Jaka była najgorsza potrawa, jaką jadłaś?
Okropne puree ziemniaczane z boczkiem, coś w stylu gorącego kubka, który kupiłam na szybko. Nie zjadłam go, bo si,ę nie dało.
10. Jaki jest Twój obecny KWC?
Masełka do ust Nivea oraz zielona pomadka ochronna (cytryna i oliwki) tej samej firmy.
11. Jaką radę dałabyś sobie z przeszłości?
Myśl kobieto co robisz i nie kłóć się z rodzicami, bo oni są mądrzejsi i chcą dla ciebie dobrze.

Wybaczcie, że nikogo nie nominuję. To taki post na szybko, bo niedawno wróciłam do domu od przyjaciółki, gdzie spędzałam czas od wczorajszego popołudnia. Muszę jeszcze ogarnąć pazury na projekt, miałam już połowę mani, ale paznokieć postanowił zrobić mi figla i się ułamać :(
Zapraszam jednak was wszystkie do zabawy. Wszystkie czujcie się nominowane!

1. Jaki jest twój świąteczny niezbędnik?
2. Czy masz swoje ulubione kolory lakierów do paznokci na określoną porę roku?
3. Masz swoją ulubioną firmę kosmetyczną? Dlaczego?
4. Wolisz paznokcie zdobione czy monochromatyczne i dlaczego?
5. Lubisz czytać książki? Jaka jest twoją ulubioną?
6. Od jak dawna prowadzisz bloga?
7. Co jest twoją największą pasją w życiu?
8. Lubisz robić zdobienia tematyczne, np. świąteczne?
9. Jeśli wygrałabyś dużą sumę pieniędzy, na co byś je przeznaczyła?
10. Wolisz dawać czy dostawać?
11. Ile masz lakierów w swojej kolekcji?

Jeśli macie ochotę możecie odpowiedzieć na moje pytania, nawet w komentarzu :)

1 komentarz:

  1. Super, że udało Ci się odpowiedzieć, miło się czytało ;)

    OdpowiedzUsuń