18 października

Dobra odżywka za niskie pieniądze.

Witajcie ;)
Dziś przychodzę do was z odżywką. Bardzo tanią, bazarową, ale dobrą. Może nie jest niesamowita, ale czego można wymagać od produktu za 3 zł?
Zaleca się aby położyć 2 warstwy. Jednak nakłada się ją strasznie ciężko. Pierwsza warstwa jest przezroczysta, zalewa skórki, bo emalia jest strasznie rzadka, druga okropnie smuży, ciągnie się jak guma. Ja nakładam trzy, a gdzie niegdzie czwartą. To ze względu, że chciałam coś, co przykryje moje odbarwione paznokcie. I tak się stało. Ta odżywka wygląda troszkę jak french, 
Efekt również mi się podoba. Maluję paznokcie raz, dwa razy w tygodniu. Przestały się łamać, są twardsze. 

I efekt wizualny i odżywienie są dla mnie zadowalające. Na jakiś czas odpocznę od Eveline, to będzie tylko moja baza pod lakier.
Zdaję sobie sprawę, że mleczne lakiery mają zarówno zwolenniczki jak i przeciwniczki ;) Ja jestem pół na pół, w zależności od nastroju ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz