14 sierpnia

Czerwień nie jest nudna.

Witajcie :)
Kocham czerwień na paznokciach. Wszystkie jej odcienie dobrze się prezentują i na dłoniach i na stopach. W zależności od odcienia pasuje do chyba każdego typu urody i na każdą okazję.
Tym razem potrzebowałam czerwieni w wersji bardziej imprezowej, jako dopełnienie stroju na osiemnastkę mojego brata ciotecznego. Szukałam czegoś rockowego, ponieważ bardzo lubię siebie w takich stylizacjach, często łączę czerń z czerwienią i przemycam rockowe elementy do elegancji.

Bardzo dobrze nosiło mi się ten lakier. W sumie to malowałam paznokcie 20 minut przed wyjściem :D Na szczęście top Miss Sporty szybciej mi wysuszył lakier, bo ten długo schnie :( niestety nie spotkałam jeszcze lakieru o wykończeniu żelowym, który szybko schnie :( 
Co do trwałości to średnio - 3 dni. Aha no i oczywiście zmywanie jest katorgą, no ale od czego jest baza peel off ;) Lepiej kłaść go na warstwę zwykłego czerwonego lakieru, bo prześwituje i jest jaśniejszy - malinowy. 

Jeśli spotkam w Super Pharm wersję kobaltową, to na pewno kupię, róż mnie jakoś nie kusi :D




Lubicie takie alternatywne wersje czerwonego lakieru? ;)





3 komentarze:

  1. Podobają mi się te 'lajfy' a;e ze względu na żelkowe wykończenie i słabe krycie ich nie kupię. Jednak u kogoś zawsze podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ślicznie, tylko szkoda, że tak krótko się trzyma na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie toppery to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń