12 sierpnia

Eterycznie.

Witajcie.
Tata udostępnił mi swój komputer, aż mój nie wróci z serwisu. Pokażę wam więc zdobienie, którego luźną inspiracją była moja sukienka ;)
Zdobienie to jest połączeniem pastelowego różu (o dziwo nie czułam się w nim źle!), stempli BPS, lekko połyskującego złotka, specjalnie wybrałam takie, które nie nadaje się do stempli, bo zależało mi na efekcie delikatniej poświaty, do tego dołożyłam złote ćwieki z Primarka, które wygrałam w rozdaniu. I już! ;)
Prawda, że banalne?



Wzorki pochodzą z tej konkretnie płytki:
Można ją nabyć tutaj, klik!
A dodatkowo, jeśli wpiszecie poniższy kod, będziecie miały 10% taniej.

Jak dla mnie jest pierwszą płytką, stąd tyle mani z jej użyciem ;) Bardzo mi się podoba. Zwłaszcza ten konkretny wzór. Wciąż go katuję! :D

Najbardziej podoba mi się w takich właśnie delikatnych połączeniach. 
Na żywo kwiatuszki były lepiej widoczne w obu zdobieniach. Nie zauważyłam tego wcześniej, ale pod jednym brylancikiem przykleił mi się jakiś paproszek, bardzo przepraszam.

Jak troszkę odrosną mi paznokcie, to pokażę wam wersję serduszkową ;)
Wciąż mam pomysły na zdobienia, niewiarygodne ile mozna wydobyć z jednej płytki!
Jestem zachwycona i zdecydowanie chcę więcej!



2 komentarze: