27 października

Jak mieszkają moje lakiery?

Swoje lakiery trzymam w jednym miejscu. Zawsze są blisko mnie, bo mieszkają w moim biurku. Uwielbiam czasem się oderwać od zajęć i po prostu na nie popatrzeć, pooglądać...
Dwa zielone pudełeczka i szuflada.. Z pozoru niepozorne, a kryją ogromne skarby <3
Szuflada - Essence, Wibo, Lovely, Golden Rose, MIYO, Lemaxy, Delia, Ados, Rimmel,, Wszystkie których mam więcej niż sztukę ;)
Pojedyncze sztuki lub takie które nie zmieściły się do szuflady, pękacze, lakier do stempli.
A tu reszta: bazy, odżywki, topy, jakieś brokaty, gąbka do cieniowania, pędzelki, pilniczki i takie tam ;)

A jeśli chcecie obczaić całą moją kolekcję to zapraszam do nowej zakładki 'Moja lakierowa kolekcja'. Lakiery które już pokazywałam są podlinkowane, możecie wysunąć jakieś propozycje jeśli któreś lakiery was interesują ;)





6 komentarzy:

  1. moja lakierowa kolekcja rozrasta się w zawrotnym tempie i muszę to jakoś ogarnąć i znaleźć lakierom nowe mieszkanko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swoją lakierową kolekcję trzymam w pudełku po butach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje lakiery mieszkały kiedyś w pięknej komódce z ikei, a teraz niestety zostały przeniesione do pudełek po butach...

      Usuń
  3. domek przyzwoity :) moje mają swoje miejsce w szafce na półce, ale też ledwo już się mieszczą

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tylko jedno pudełeczko, jednak już się z niego wysypuje :D
    Marzy mi się i w przyszłości chyba będe miała takie wiszące półeczki z lakierami, mmm <3

    OdpowiedzUsuń