27 października

Takie przesyłki to ja mogę odbierać codziennie...

Hej :)
Muszę się wam pochwalić, że ostatnio wygralam allegrową licytację! Za zawrotną cenę 15 zł otrzymałam 25 lakierów do paznokci :) (no tak na prawdę 22, bo 3 otrzymałam jako gratis, zupełnie o tym nie wiedziałam, więc zaskoczenie było jeszcze większe :) ).


Same cuda <3

Najbardziej byłam zadowolona z różowego Fruity.. Zanim otwarłam paczkę. Na żywo chyba 3/4 paczki wywoływało coraz szerszy uśmiech na mojej twarzy. A te nadprogramowe brokaty to już w ogóle :D Dać dziecku zabawkę...
Teraz co dzień mam inny lakier na paznokciach :)
Które chciałybyście zobaczyć na początek?

4 komentarze:

  1. o kurde!!! ale cuda! aż chyba sama popatrzę na allegro bądź tablicy :D
    ciekawa jestem tego błękitu od GR :>

    OdpowiedzUsuń
  2. sama bym chciała kilka z tego arsenału :D brawo!

    OdpowiedzUsuń