11 grudnia

Wszyscy mają YC, mam i ja!

Hej :)
Witam was bardzo cieplutko w ten mroźny wieczór. Zrobiłam sobie małą przerwę w nauce specjalnie dla was :) obiecałam, że się pochwalę zdobyczami z DDD i nie tylko ;)

W końcu skusiłam się na woski Yankee Candle. Od dawna miałam na nie ochotę, ale nie posiadałam specjalnego kominka. Jednak gotując kiedyś obiad (bo wtedy mam największą inwencję :D) przypomniało mi się, że kiedyś z mamą miałyśmy taki jakby piecyk ze zdejmowanym garnuszkiem, do którego się lało olejki. Odnalazłam go i teraz nie potrzeba mi już kominka. :)

Zamówiłam trzy zapachy:

Wedding day, Baby powder i Christmas rose. Miałam oko na jeszcze kilka innych, ale albo nie było ich w ofercie (Clean Cotton, Fluffy Towells), albo zostały już wykupione. Zakupy zrobiłam w Mydlarni Hebe. 


To są moje wczorajsze zakupy. Pojechałam z mamą bardziej nastawiona na ciuchy, ale mój ukochany sklep był zamknięty, a w innych nic nie było. Gwiazdki kupiłam w papierniczym, bo bardzo mi się spodobały. Zamierzam nimi ozdabiać paznokcie. Carmex pochodzi ze Schleckera. Nie lubię tej drogerii, ale bardzo mi zależało na tym balsamie, wiec poszłam tam. Co prawda liczyłam na wiśniowy, ale były tylko bezzapachowe. 
Zmywacz i lakier kupiłam w Biedronce. 
 
A to łupy z Rossmanna z zeszłego tygodnia. Potrzebowałam gumek do zalotki i spineczek żabek, bo zaczęłam się czesać w koka (bardzo mi tak ładnie :). Dodatkowo dla mnie jest jeszcze aloesowy żel do mycia rąk, bo takowego używam w szkole. Bardzo lubię Carexy, ale są droższe, więc wzięłam ten na wypróbowanie. Gumy to moje nowe uzależnienie. Często coś żuję, zawsze po posiłku. Albo jak jestem głodna, żeby oszukać mój żołądek :). Szampon jest dla mamy, ochraniający kolor. Ja nie farbuję, to nie potrzebuję. :)

Chciałabym być częściej, ale jest mi ciężko. Nie mam kompletnie czasu. Bardzo piłują w szkole. W czwartek mam konkurs Biblijny. Trzymajcie kciuki :).




2 komentarze:

  1. Od gumy to się właśnie bardziej chce jeść ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wszyscy mają YC tylko nie ja :P
    Całkiem udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń