16 grudnia

Stara zapomniana dynia :)

Hej :)
Dzisiaj pokażę wam dyniowo-halloweenowy lakier, który miałam zaprezentować już dawno.

Jest to lakier firmy Rapsodi, nie wiem gdzie można je kupić, ja dostałam od znajomej fryzjerki. Nie wiem ile ma pojemności, bo odkleiła mi się karteczka. 
Jeśli chodzi o krycie to tak jak widać - jest półprzezroczysty po dwóch warstwach. Dobrze nadaje się jako tło do cieniowania. Schnie tak sobie, choć dość szybko. Wg mnie jego wykończenie jest żelowe, choć pewności nie mam. Błyszczy się długo bez żadnego topa. Odpryski pojawiają się po 2-3 dniach. Konsystencja od kilku lat (chyba 3 lata już go mam) bez większych zmian. 
Nie przepadam za pomarańczami, więc obecnie jest raczej w odstawce. 

Wybaczcie, że ostatnio dodaję tylko dwie notki na tydzień. Chciałabym być z wami częściej. Jednak jestem przytłoczona nauką. Przychodzę ze szkoły, jem obiad i do wieczora, a raczej do nocy i to późnej siedzę nad książkami. 
Planuję zmianę nagłówka, może jakieś propozycje? Bo zupełnie nie wiem co wybrać.
Chciałam też założyć stronę mojego bloga na fb. Jednak jak na razie to odległa przyszłość. Pomyślę o tym po urodzinowym rozdaniu, czyli pewnie w ferie zimowe...-.- W tym tygodniu czekają mnie jeszcze jasełka. Jak co roku nasza klasa, nazwana przez nauczycieli artystyczno-muzyczną bierze w nich udział. W zasadzie jesteśmy rdzeniem każdego przedstawiania. Tym razem ja dostałam zaszczytną rolę Maryi. Jeszcze nie opanowałam tekstu, ale co z tego, będzie zabawnie. 

Tęsknię za wakacjami, czasem wolnym, możliwością łażenia ile chcę po ukochanych łąkach i polach oraz możliwości ciągłego malowania paznokci. Bo do szkoły mi raczej nie wolno niestety. Taka szkoła. Jedyne za czym nie tęsknię to ciepło, bo ja jestem z tych zimnolubnych :D 




4 komentarze:

  1. ładny kolor :) lubię takie intensywne barwy ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ;)
    nie spotkałam się wcześniej z tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie, jesteś jedyną znaną mi osobą zimnolubną :) Bardzo ciekawy koloru, szkoda, że tak kiepsko kryje :]

    OdpowiedzUsuń