03 grudnia

Kolejna zapowiedź rozdania/konkursu.

No właśnie. Nie mogę się zdecydować co będzie lepsze, więc może wy zadecydujcie: rozdanie czy konkurs? Na pewno byłby to konkurs na makijaż/paznokcie. Mogę też już powiedzieć, że nagrodą w dużej mierze są lakiery.
Myślę, że teraz nie ma sensu robić, bo boję się, że byłby problem z dostarczeniem paczki. Mam urodziny 8 stycznia, więc może jakoś to się zbiegnie w czasie ;).

Chciałam wam się pochwalić :D. Strasznie się cieszę i chcę się z wami podzielić moim szczęściem. Przeszłam do kolejnego etapu w olimpiadzie z j. niemieckiego! W ten weekend zrobiłam sobie wolne od wszystkiego. Z resztą moja wychowawczyni sama mi kazała odpocząć i psychicznie się nastawić na więcej nauki. Tiaa... Byłam w zeszłym roku na drugim etapie i wiem czym to pachnie. W tym roku marzę o trzecim z niemca, z geo pozostanę chyba przy drugim..

Zmalowałam dla was wczoraj taki łądny dzienniaczek, ale kochany aparat i oświetlenie wszystko zeżarły.. :(

Totalny ze mnie laik jeżeli chodzi o informatykę itp. Nie mogę dodać zdjęć na bloga, wyskakuje mi, że wykorzystałam pamięć picassy czy coś. Pomoże ktoś?



1 komentarz:

  1. Kochana, gratuluję Ci wyników olimpiady - ja właściwie wiedziałam, że kolejny etap masz w kieszeni Zdolniacho :)
    Co do zdjęć to chyba trzeba pozmniejszać stare, albo wrzucac na jakiś serwer i stamtąd linkowac na blog ;/

    OdpowiedzUsuń