28 listopada

Musujące kule do kąpieli z Biedry :D

Znowu są!
Babcia się wybrała kiedyś i zauważyła. Jeszcze swojej nie wypróbowywałam, choć nie mogę się doczekać, bo przez papierek pachnie genialnie. Ja posiadam wersję jeżyna-mango, siostra miała lawendową.

Recenzja mojej młodszej siostry :

Lawenda w papierku nie pachnie,w wodzie zapach się rozwija. (Ja wyczuwałam taką ostrzejszą nutę, jakby troszkę pieprz. Ale mimo to zapach ciekawy). Barwi wodę na różowo. Tak jakby 'zmiękcza' wodę. Fajnie nawilża skórę. Ciekawy dodatek dla urozmajcenia kąpieli :) Kulka (165g) kosztuje ok 5 zł.


Widziałyście je? Czy one są w stałej ofercie? Powiem wam szczerze, że ja się zdziwiłam, bo nigdy ich w Biedronce nie widziałam, poza promocją 'Moje piękno' czy jakoś tak :D.



2 komentarze:

  1. Nie są w stałej ofecie z tego co kojarzę , a szkoda bo je bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jedną... żałuje .. Zapach sztuczny ;/ nie szło wytrzymać .

    OdpowiedzUsuń