09 września

Powiększająca pomadka do ust od Evelline

Hej Dziewczynki :)
Dzisiaj opiszę wam szminkę, która mnie zaskoczyła. Z reguły wolę błyszczyki, ale ta jest na prawdę dobra :)
W zasadzie potrzebna mi była tylko do Halloweenowej stylizacji (tak, jak byłam młodsza, to bawiłam się ze znajomymi w takie rzeczy).
Kolor jest boski. Prawdziwa krwista czerwień. Ślicznie pachnie. Taka delikatna słodycz. Nie próbowałam jak smakuje, bo bałam się, że zostanie na moich zębach. Jest dość trwała, nawet do 3h w moim przypadku.
Ma niby powiększać usta, ale jakiegoś spektakularnego podkreślenia nie zauważyłam. Trochę podkreśla suche skórki, włazi w rowki na ustach i ciężko ją stamtąd wywabić. Ale jak dla mnie jest całkiem dobra. Dałam za nią jakieś 5-7zł. Myślę, że nabyłabym ją jeszcze raz, ale raczej nudziakowaty kolor, bo czerwieni na co dzień nie noszę.


Nie mam zdjęcia na ustach, bo w domu nieładne wychodzą, a ja mam aparat słaby...
Jednak tu troszkę widać kolor choć jest rozmazany. 




Zdjęcie pochodzi z sesji na którą wyciągnęła mnie siostra ;) 
No to na dziś kończę, postaram się dodawać fotki w tygodniu, bo mam już z grubsza przygotowane. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz