24 lipca

Sposoby na zniszczone skórki wokół paznokci

Mój najgorszy problem. Zwłaszcza zimą, moje dłonie mają przesuszoną skórę, co odbija się również na skórkach, chociaż one wysuszają się również pod wpływem zmywacza itp.  Jaki jest na to sposób?
Ja wykorzystuję wazelinę. Nie lubię jej, jest tłusta, zapach też mi się nie podoba, ale jest zaskakująco skuteczna :). Po prostu smaruję dłonie wazeliną, dokładnie masując palce i wcierając ją w skórki, na dłonie wkładam bawełniane rękawiczki i tak kładę się spać. Efekty widoczne są już po kilku dniach stosowania :)
Wazelinę można zamienić maścią z witaminą A. Działanie jest takie samo. Witaminę A można przyjmować także w tabletkach, jednak ja wolę maść. Po co kupować drogie odżywki, skoro można wybrać dużo tańsze rozwiązanie? W mojej aptece wazelina w tubce o pojemności 20g kosztuje tylko 2 zł :)

1 komentarz:

  1. Ciekawy sposób z wazeliną, muszę wypróbować jaka będzie skuteczność u mnie :)
    Możesz również eksperymentować z wcieraniem olejku rycynowego, podgrzanego bądź zimnego. Również duża skuteczność :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń