24 lipca

Recenzja miętowego lakieru do paznokci

Malowanie paznokci staje się uzależnieniem! Odkąd w tym roku zaczęłam obsesyjnie dbać o paznokcie, nie mogę przestać.. Mnie to jakoś wcale nie przeszkadza :)
Od jakiegoś czasu szukałam miętowego lakieru do paznokci. Nie interesuje mnie, że może być już niemodny, bo kanony mody też mało mnie interesują, sama tworzę swój styl. Taki po prostu kaprys - mieć miętowe paznokcie :). W mojej Częstochowie nie mogłam takowego znaleźć lub po prostu nie umiem szukać, co jest całkiem możliwe ;) Dopiero na Mazurach, w malusieńkiej drogeryjce znalazłam to czego szukałam ;D

Lakier Extra Long Lasting firmy Ados kosztował ok.6zł i ma 9 ml.
Ma dość rzadką konsystencję, przez co dość ciężko się nakłada i to jest jego głównym minusem. Trzeba nałożyć minimum 2 warstwy, bo zostają prześwity. Jest dość matowy, na zdjęciu tego nie widać. Ja pociągnęłam go bezbarwną odżywką. Kolor jest bardzo ładny, żywy, całkowicie spełnia moje oczekiwania. Niesamowita jest także jego trwałość - wytrzymał 6 dni i nie było żadnych odprysków! nie wiem jak długo by pociągnął, bo go zmyłam i pomalowałam paznokcie innym kolorem. Myślę, że to dobry produkt, a cena jest dosyć przystępna. Godny polecenia :) Myślę, że jak spotkam jeszcze raz tę serię, to kupię lakier w innym kolorze ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz