26 lipca

Inspiracje lakierowe

Przechodząc przez Mazurskie drogerie nie raz natknęłam się na nowe kolekcje lakierów Virtual.
 pasteLOVE:
neonLOVE:
Do mnie chyba bardziej przemawiają te pastele, lepiej się czuję w stonowanych kolorach.. Choć w soczystych neonkach podoba mi się limonkowy i błękitny :)

Obczaiłam także kolekcję matowych lakierów firmy art de Lautrec:

I kolekcja letnich mini lakierów marki Ados:

...A także kolekcja Extra Long Lasting również od Adosa
Stąd pochodzi moja mięta. Niestety kolory na tym zdjęciu nie są do końca rzeczywiste.

A także rzuciły mi się w oczy lakiery graffiti (czyli po prostu pękacze) również od Adosa

Szary mnie kusi.. Niestety nie wiem gdzie na terenie Częstochowy można spotkać lakiery firmy Ados. Pomoże ktoś? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz