26 lipca

Pierwsze starcie - bloker vs activ

Na pierwszy ogień pójdą dwa antyperspiranty Ziai: bloker i activ. Oba pochodzą z tej samej firmy i serii, są też podobne cenowo. Daję fotki jeszcze w starych opakowaniach, teraz wyszły nowe, bardziej opływowe.

vs.    
1. Opakowanie
Obydwa mają takie samo opakowanie, różnią się kolorem, są ładne, proste, bez wydziwiania.
2.Konsystencja
Activ: bardzo wodnista, długo schnie
Bloker: wodnista, ale mniej niż activ, również niesamowicie długo schnie.
3.Zapach
Activ: całkiem ładny, cytrusowy, choć dla mnie dość ciężki.
Bloker: nie ma żadnego zapachu :(
4. Działanie
Activ: nie dość że schnie ponad godzinę, to mam wrażenie, że wcale nie schnie, bo zarówno za raz po użyciu, jak i chwile później pojawia się uczucie wilgoci. A zapach, choć przyjemny, nie ukrywa dobrze brzydkich zapachów.
Bloker: działanie mogę opisać jako doskonałe. Nie czuję wilgoci, ani zapachu, choć bloker nie pachnie. 
5. Sposób użycia (musiałam tu umieścić ten punkt, z uwagi na blokera)
Activ: normalnie, jak każdy antyperspirant.
Bloker: przez pierwsze 2-3 dni stosowania na noc, potem już tylko 1-2 w tygodniu.
6. Działanie na skórze
Activ: skóra wysuszona, szorstka, swędząca.
Bloker: skóra gładka i aksamitna.
Czy poleciłabym przyjaciółce?
Activ: z pewnością nie.
Bloker: tak i to z czystym sumieniem :)
Czy kupiłabym raz jeszcze?
Myślę, że nie. Moja skóra jest specyficzna. "Przyzwyczaja się" do antyperspirantu, przez co ten przestaje działać i pojawia się uczucie wilgoci.. Chociaż mam cichą nadzieję, że bloker okaże się dość dobry i to zmieni.
OCENA KOŃCOWA:
Activ: 2-
Bloker: 5- 

(minus u blokera za uczucie swędzenia po nałożeniu na skórę. Gdy wyschnie to uczucie znika, ale on dość długo schnie, więc to swędzenie staje się męczące :/)




1 komentarz:

  1. Ja mam obydwa te kosmetyki i nie wpadłabym na ich porównywanie, bo bloker służy do używania na noc, na jakiś czas, a antyperspirant należy stosować codziennie :) U mnie również bloker wychodzi lepiej niż ta kulka, ale przeszkadza mi to, że choć teoretycznie nie ma zapachu to czuje w nim smrodek :D

    OdpowiedzUsuń