02 grudnia

BLOGMAS, dzień 2. Mikołajkowe rozdanie

W tym roku Mikołaj przybył do mnie nieco wcześniej niż zwykle i poprosił, abym w jego imieniu obdarowała też moje obserwatorki. Przygotował dla Was małą lakierową niespodziankę. Już teraz mogę Wam zdradzić, że nie jest to tylko jedna niespodzianka, ale ciiii, wszystko w swoim czasie ;)



Zapraszam na mój instagram: owidia_nails, bo to właśnie tam będzie się obywać konkurs. Aby wziąć udział należy tam odpowiedzieć w komentarzu na pytanie "Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie związane ze świętym Mikołajem?". 

Konkurs jest skierowany tylko do obserwatorów, więc jeśli jeszcze tego nie robisz, to proszę, zaobserwuj mnie ;) Nie mam żadnych innych wymagań, będzie mi miło jak puścisz informację o konkursie na instastory, ale nie jest to warunek konieczny. 



Wygraną są lakiery i produkty do stemplowania widoczne na zdjęciu oraz mała niespodzianka. 
Wyniki ogłoszę 07.12 pod postem na instagramie i na instastory. 
Nagrodę wysyłam tylko na terytorium Polski. 

Widzimy się na instagramie. Powodzenia Dziewczyny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz