30 kwietnia

Orly Breathable - Almond Milk.

Witajcie ;)
Rzadko pokazuję swatche, raczej od razu wrzucam zdobienia, ale ten lakier jest tak wyjątkowy, że zauroczył mnie solo. Czasem każdy potrzebuje odpoczynku od kolorowych i wzorzystych paznokci i lakiery Orly Breathable są wtedy idealne. Dlaczego?


System Breathable to połączenie kolorowego lakieru z odżywką. Skład jest oparty na olejku arganowym, prowitaminie B5 i witaminie C, co sprawie że lakier ma za zadanie odżywić nasze paznokcie, nawilżyć i wzmocnić je oraz stymulować ich wzrost. Formuła all-in-one zawiera składniki odpowiedzialne za przyczepność i połysk, nie musimy już sięgać po odżywkę i top. Dodatkowo w przeciwieństwie do składu zwykłej serii Orly (12free), seria Breathable jest 13free, co znaczy że nie zawiera 13 najbardziej szkodliwych składników. No i jak wszystkie produkty Orly lakiery te są wegańskie i (co dla mnie najważniejsze) nie są testowane na zwierzętach.


Powiem wam, że na początku trochę się obawiałam, no bo jak to tak nakładać sam kolor bez bazy. Zawsze stosuję odżywkę pod spód, bo moje pazurki szybko się przebarwiają i są dość kruche, a w ten sposób mogę je trochę wzmocnić. Ku mojemu zdziwieniu nic się nie stało. Posiadam jeszcze kolor czerwony i również nic mi się nie przebarwiło. 
Jeśli chodzi o top, to również możecie spokojnie z niego zrezygnować, lakiery tak szybko schną, że nie ma obawy o żadne "pościelowe wzorki" ;) Na zdjęciach możecie właśnie zobaczyć 2 warstwy lakieru bez bazy i topu.
Konsystencja również mnie zaskoczyła. Jest lekko żelowa, luźna, ale nie spływa na skórki. Dzięki szerokiemu pędzelkowi można pokryć paznokcie jednym ruchem, ja niestety muszę się nagimnastykować żeby nie pomalować pół paznokcia, nie lubię szerokich miotełek, ale dla wielu to ułatwienie ;)


Kolor, który wybrałam to Almond Milk. Nie lubię czystej bieli na paznokciach, dlatego wybieram takie przybrudzone odcienie i czuję się w nich świetnie, bo solo wyglądają elegancko i schludnie, a także świetnie spisują się jako tło pod wzorki. Odcień Almond Milk faktycznie przypomina mleko roślinne, to taka biel złamana szarością z kroplą żółtego. Oprócz nudziaków w kolekcji znajdziecie także piękne czerwienie (jak mój Love my nails) oraz pastele i wiele innych odcieni w dwóch pojemnościach - 18 i 5ml.

Znacie serię Breathable? Używałyście? ;)


4 komentarze:

  1. Kolorek cudowny :) Ja jednak jak już to sięgam po hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest naprawdę piekny. Mam hybryde w takim odcieniu, ale jakos nie moge aie przyzwyczaić: P. Wole nieco inne kolory

    OdpowiedzUsuń