18 października

Klasa sama w sobie. Rimmel The Gel.

Witajcie ;)
Dziś wyjątkowo nie mam dla was zdobienia. Czasem mam ochotę na jeden lakier i od czasu do czasu będę wam pokazywać jakiś kolor solo, co wy na to?


Czerwone paznokcie to klasa sama w sobie. Czy jest bardziej kobiecy kolor lakieru do paznokci? 
Osobiście uwielbiam czerwień i często otaczam się tym kolorem, także na paznokciach. Myślę, że gdybym nie uwielbiała zdobienia paznokci i nie sprawiałoby mi to tyle frajdy, to nosiłabym po prostu czerwone pazurki.


Ostatnio moim ulubionym czerwonym lakierem jest Rimmel Super Gel o numerze 042 Rock n roll. Lubię jego żelową formułę, bo dobrze kryje, szybko schnie, pięknie lśni i długo się utrzymuje. Nosiłam go ponad tydzień i jednym mankamentem były wytarte końcówki. 


Nosicie czerwone paznokcie? Chcecie od czasu do czasu zobaczyć także coś klasycznego, bez zdobienia, stempli czy innych ozdób? Mam wiele wyjątkowych lakierów, które świetnie wyglądają solo i z chęcią wam je pokażę ;)



12 komentarzy:

  1. Klasyka! Też lubię czerwone paznokcie. Ostatnio nie mam zbyt dużo czasu na zdobienia, więc noszę jeden kolor, najczęściej czerwień albo fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny kolor! Juz nie moge sie doczekac czerwonych pazurkow u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten lakier i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też od czasu do czasu lubię czerwień na paznokciach i to właśnie solo bez zdobień. 100% klasyki :) Pewnie, że pokazuj lakiery - ja też tak robię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie na pazurkach również obecnie czerwień ze złotym efektem lustra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią zobaczę lakiery solo :) Przepiękna ta czerwień ❤️ Kiedy nosze lakier sam bez zdobien to ZAWSZE jest to czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny kolor! czerwień jest klasyczna i nieśmiertelna

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, robiłam już kilka podejść do tych lakierów i jakoś mnie nie zachwyciły, ale skoro tak Ci się podoba może warto dać im jeszcze jedną szansę :)

    OdpowiedzUsuń