14 października

Halloweenowa mgła. Projekt paznokciowy u Asiulcowej.

Witajcie ;)
Mgła... myślałam i myślałam nad tym tematem, aż w końcu stwierdziłam, że mgła bardzo kojarzy mi się z klimatem Halloween. Osobiście nie obchodzę tego święta, tylko raz w ramach nastoletniego buntu i chęci zrobienia "na złość" rodzicom przebrałam się za wampira (to były czasy "Zmierzchu" :D), ale finalnie i tak nie wyszłam aby zbierać cukierki, bo ekipa nam się posypała :D


Gdyby nie to, że top zepsuł mi całość, to byłabym całkiem zadowolona z tego mani. Jako bazę użyłam lakier Gogo od Orly. Jego barwa przypomina mi mgłę, bo w sumie to nie potrafię określić tego koloru, brudna szaro-kremowa biel z zatopionymi szarymi drobinami. Jest półtransparentny, więc w sumie nada się nawet do frencha lub zdobień negativ space, jeśli ktoś nie lubi pokazywać gołej płytki tak jak ja.


Wzory pochodzą z płytki BPL-031, którą możecie kupić tutaj, klik! Ja wykorzystałam gałęzie drzewa, grobowce i nietoperze. Szkoda, że niektóre wzory są tak wielkie i na pewno nie zmieszczą się na moim paznokciu, nawet tym od kciuka :D Na płytce znajdziecie również pajęcze sieci, nawiedzone domy, czarownicę, dynie, a nawet wisielca.


Gdzie tu mgła? No niestety na zdjęciach mało to widać. Na dwóch warstwach Orly odbiłam gałęzie szarym lakierem B. loves plates/CA B. a mysterious fog (już w nazwie mgła!), a potem pomalowałam go znowu warstwą Orly. Dopiero na tak przygotowane tło dodałam grobowce i nietoperze i całość zmatowiłam topem Golden Rose. 

Niestety szare gałęzie słabo widać, mogłam odbić je jakąś słabo kryjącą czernią, bo po pomalowaniu warstwą mlecznego lakieru faktycznie wyglądałyby na zamglone, no ale trudno ;)

Zapraszam do zaglądania do sklepu Born Pretty. Dodatkowo obecnie trwają urodziny sklepu i można wziąć udział w różnych konkursach, seckillach i promocjach, mnóstwo płytek, ozdób i lakierów w super cenach!



Dziękuję Asiulcowej za kolejny projekt, cieszę się, że tym razem mamy aż dwa tygodnie na każde zdobienie, dzięki temu nawet spóźnialska Owidia zdąży w terminie (choć może lepiej nie zapeszać :D). Dobór tematów również bardzo mi się podoba, no nie mogłam nie wziąć udziału :D 


11 komentarzy:

  1. Widać gałęzie, widać, wszystko jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdobienie :) Mgłę od razu zauważyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie pomyślane :) Podobają mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączyłaś Halloween z projektem u Asiulcowej - Na takie coś bym nie wpadła! ;D
    No i to zdobienie! Super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. OO, faktycznie ta sama płytka i te same gałązki nawet;D A że mało widoczne - akurat była bardzo gęsta mgła ;D Całość bardzo mi się podoba :) Jest mrocznie, jest mgliście i jest klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czepiasz się ;) Mi sie bardzo podoba :) A na ta płytkę mam coraz większa ochotę :)

    OdpowiedzUsuń