23 lipca

Truskaweczki. Wakacje z ZuZulą - tydzień drugi.

Witajcie :)
Kolejny tydzień projektu u ZuZuli. Tym razem tematem są owoce. Ja zdecydowałam się na truskawki, mogłyście je widzieć już na instagramie, bo wysłałam je na konkurs u Pana Lakiera.

Miałam zamiar wykonać jeszcze jedno zdobienie na ten tydzień, ale w poniedziałek jadę na wakacje i jakoś tak mam dużo rzeczy do załatwienia. No i kurs zdobień pochłonął jeden dzień. Tak więc zapraszam was do pooglądania moich truskaweczek.


Wykonałam je techniką reverse stamping, tudzież stemplowych naklejek. Szczerze mówiąc to właśnie moja ulubiona metoda zdobienia. Czasochłonna i dłubaniny przy tym dużo, ale z ręką na sercu, uwielbiam to :)


Do tego zdobienia użyłam samych lakierów Golden Rose. Różowy i czerwony pochodzą z seri Color Expert i mają numery odpowiednio 07 i 25, z kolei zielony maluszek to Golden Rose WOW! o numerze . Żałuję, że nie użyłam błękitu jako tła, no ale już trudno. W moim wyobrażeniu truskawki znajdowały się na tle w kolorze shake'a o tym smaku no i uległam. Teraz myślę, że błękit lepiej by je podkreślił, a tak całość wyszła odrobinę mdło. 


Dodatkowo na niekorzyść zdobienia przemawiają mazy z topu, akurat zabrakło mi mojego ulubionego czarnego Sophina i musiałam się ratować innym. Ehh ciapa ze mnie, ale przyznam z pokorą, że nie jest to najlepsze zdobienie mojego autorstwa i obiecuję poprawę ;)

Ach, zapomniałabym. Truskaweczki pochodzą z płytki Y004, którą kupiłam w Born Pretty Store za punkty :) 

Mam nadzieję, że mimo wszystko nie wyszło aż tak tragicznie :) 
Mam małe ogłoszenie. Mianowicie wybywam na tydzień i wszystkie posty, które pojawią się na blogu, będą dodawane automatycznie, jeśli będą jakieś pytania albo maile, to odpowiem na nie po powrocie. No chyba, że będzie taka okropna pogoda, że nie wyjdę z pokoju, to może coś ogarnę :D 




16 komentarzy:

  1. Świetne truskawki ;-) Następnym razem dla porównania zrób na niebieskim tle - wtedy zobaczymy jakby to wyglądało. Takie shake'owe tło mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne te truskawki... Aż zjadłabym jedną a tu już po sezonie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam truskawki na jakiejś płytce i przyznam, że w ogóle nie współpracowały ze mną. Ja poległam, a Tobie wyszły:) Wiesz, że zamiast błękitu to ja bym się pokusiła na jasną limonkową zieleń :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo pracy włożyłaś w to zdobienie. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja także uwielbiam taką dłubaninę ;) a Twoje pazurki są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i podziwiam za udział w takich projektach, nie wiem czy by mi sie chciało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio robiłam prawie identyczne mani :) bardzo dobrze mi się je nosiło

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zjadłabym takich truskawek :D

    OdpowiedzUsuń