22 listopada

Projekt u Elizy - kokardy (dwa zdobienia).

Witajcie ;)
Dziś mam dla was aż dwa zdobienia. Byłyby trzy, ale zdjęcia wyszły tak beznadziejne, że aż wstyd je pokazać, a szkoda, bo bardzo podobała mi się Myszka Minnie ;)
Pierwszego zdobienia w sumie miało nie być, bo nie spodziewałam się, że kokardkowa płytka zdąży do mnie dotrzeć na ten tydzień, ale wczoraj okazało się, że paczka czekała na mnie u dziadków ;)



Niestety naklejki nie wyszły idealnie, bo testowałam nowe gumy do stempli. Ten tydzień był obfity w paczki z BPS, dotarła do mnie współpraca i 2 paczuszki za punkty ;)
Bazą do zdobienia jest lakier Virtual Street Fashion nr 99 City gray,  a uroczy brokat to My Secret 221 polite dots. Jeśli chodzi o kokardki, to stemple pochodzą z płytki BP-62, odbijałam białym lakierem do stempli Born Pretty, a puste kokardki wypełniłam Miss Sporty Clubbing Color 045. Jakoś moje nowe mięciusie gumki nie mogły dogadać się z tym białym lakierem, czarny lakier i wzory z innej płytki łapały idealnie :(

Moje drugie zdobienie, to splątana nitka, zainspirowało mnie zdobienie hatsu hinoiri z bloga bottle of happiness, dokładnie to. Ja jednak postanowiłam zrobić swoją wyjątkową bazę. Najpierw położyłam jasnoróżowy, prawie biały lakier, dodałam holo mgiełkę, kilka przezroczystych opalizujących heksów i lakier do frencha. Jak to się ślicznie błyszczało... Szkoda tylko, że na zdjęciach nic nie widać, bo wczoraj było niemożliwie ciemno...



Jak wyżej napisałam, powstanie bazy do tego zdobienia to dość złożony proces, potem było już z górki, namalowałam niteczkę szarym lakierem Essie i dodałam kilka białych perełek, które wyglądają jak szare przez tło.

Mam nadzieję, że mimo niedoróbek spodobają wam się moje zdobienia :)



15 komentarzy:

  1. Pierwsze paznokcie są przesłodkie :) Szkoda że nie pokazujesz trzeciego zdobienia, teraz będę ciekawa co zmalowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem, które mi się bardziej podobają :)
    Ty nie pokazałaś Myszki Minnie, to ja to zrobiłam :) Teraz ciekawe jak wyglądała Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie oba zdobienia wyszyły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa mani bardzo mi się podobają :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo proszę :* Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To pierwsze mani w szarościach jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG! Te drugie są prześliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze są cudowne! :)
    Zamówienia za punkty z BPS, to sama przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oba zdobienia prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na drugie zdobienie miałyśmy ten sam pomysł, ale Tobie wyszło o wiele lepiej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. słodkie płytkowe kokardki, ale i te malowane ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwa są cudowne! Nawet nie wiem, które podoba mi się bardziej ;)
    A światło to zmora tej pory roku. Już zimą jest lepiej (o ile jest śnieg) bo wtedy światło odbija się od śniegu.
    A jesienią? Pffff. Szaro buro i zdjęcia też szare, mam dokładnie to samo ;x

    OdpowiedzUsuń
  12. Szalenie urocze te kokardki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba zdobienia są przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń