04 maja

Projekt stemplowej maniaczki - tydzień 4.

Witajcie :)
Troszkę się spóźniłam, ale może jeszcze zdążę, więc szybciutko pokażę wam moje zdobienie na tydzień dwukolorowy. Tym razem miałyśmy pomalować płytkę dwoma (lub więcej) kolorami i w ten sposób stworzyć zdobienie ;) 
Nie chciałam tworzyć gardientu, więc wybrałam wzór składający się z 4 ornamentowych paseczków pochodzący z mojej najnowszej płytki BP-L020 i dodałam kolorowe ćwieki, również z najnowszej paczuszki z Born Pretty Store. Dobrze nosiło mi się to zdobienie.



Niestety aparat zeżarł lub przekłamał kolory stempli. To była sekwencja idąc od skórek: ciemny fiolet-jasny fiolet-miętowy-ciemna zieleń, a do tego kamyczki, na jednym palcu ciemna zieleń i ciemny fiolet, na drugim pastelowy fiolet i mięta.
Na żywo wyglądało to o niebo lepiej, ale cóż..
Dodatkowo przepraszam was z moje skórki, są tragiczne. Kilka dni nie olejowałam i proszę. Zuza, to przez ciebie, bo jak u mnie nocowałaś to mi się nie chciało olejować i teraz masz.

Do zdobieni użyłam lakierów Golden Rose Color Expert, Rich Color i Wow (tego maluszka) :)

Mimo wszystko to zdobienie bardzo mi się podobało i dobrze wyglądało na paznokciach, aż szkoda zmywać ;)

Jeśli spodobały wam się neonowo-pastelowe ćwieki albo wzorek to zapraszam do sklepu BPS po więcej :) Możecie skorzystać z mojego kodu zniżkowego:

6 komentarzy: