09 lutego

Duże zmiany.

Witam was w zupełnie odmienionym blogu Owidii. Zawsze lubiłam kwiatowe motywy, stąd taki pomysł :)
Wszystko dzięki kochanej Ani z bloga Nails by Modnaania. Ma też bloga z poradami na temat tworzenia bloga od strony graficznej Grafika to proste!, myślę, że jeśli któraś z was będzie potrzebowała pomocy z szablonem to na pewno wam pomoże :) Byłam na prawdę trudną klientką, biedna Ania miała mnie już na pewno dosyć, bo ciężko było trafić w mój gust. Ale teraz jestem na prawdę zadowolona i jeśli jeszcze kiedyś będę zmieniała szablon to na pewno się do niej zgłoszę :)

A teraz informacja dla was: jeśli macie mnie w blogrollu to proszę go zaktualizować, ze względu na to, że zmieniłam nazwę. Będę wdzięczna :)


Mam nadzieję, że nowy wygląd przypadnie wam do gustu :)


2 komentarze:

  1. Wow, mega pozytywna zmiana, bardzo wiosennie się u Ciebie zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń