23 listopada

Stemple w kolorach jesieni.

Witajcie :)
Dziś mam dla was mani z użyciem stempli z kolejnej płytki BPS :)
Choć już bliżej do zimy, trwa jeszcze jesień i dlatego użyłam bardziej jesiennych kolorów. Zwykle raczej nie chodzę w brązach, to zupełnie nie moja bajka, jednak długo zastanawiałam się jakie kolory zestawić do tego zdobienia. Wybrałam tło w kolorze nude i złote akcenty, a do tego siłą rzeczy bardzo pasuje brąz :)

Moja płytka ma nr QA88 i możecie ją kupić tutaj, klik! Ta płytka daje na prawdę wiele możliwości, nawet sobie nie wyobrażałam wcześniej jak taki kawałek metalu działa na wyobraźnię i ile można dzięki niemu stworzyć! To niesamowite :) pokochałam technikę malowania stempli jak i stempli w ogóle.

Tak wygląda moja płytka:

A oto co z niej wyczarowałam:



Nie wyszły mi tak dobrze jak kwiaty, ale i tak jestem z nich zadowolona, bo jak na tak małe elementy to nie wyszło mi tak źle ;) mimo że jestem perfekcjonistką, to biorę pod uwagę swój brak zdolności plastycznych :D
Niestety gapa jestem i nałożyłam cieńszą warstwę topu niż ostatnio i szybciej wyschły, a ja późno się do tego zabrałam i były już dość sztywne, przez co porwały się w kilku miejscach :( Dodatkowo top nie chciał współpracować i rozmazał mi wzór w kilku miejscach :(

Lakiery, które użyłam do tego zdobienia:


Zapraszam do zakupów w BPS, poniżej specjalnie dla was jest mój kod na 10% zniżki ;)

Mam nadzieję, że mimo niedoróbek spodobają się wam i przymkniecie oko na mankamenty ;)




6 komentarzy:

  1. widzę że ta płytka robi furorę, jest już u co drugiej blogerki pazurkowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo daje na prawdę wiele możliwości żeby wyczarować ciekawe zdobienia :) już długo o niej myślałam :D

      Usuń
  2. Piękne wykonanie i kolorki.. Ta płyteczka aż się prosi o pokolorowanie :D

    OdpowiedzUsuń