06 października

Nowości września.

Witajcie ;)
Taka byłam zabiegana że aż się rozchorowałam :( ale dzięki temu mam czas dla was napisać ;)
Wrzesień nie obfitował w zakupy kosmetyczne.. ;) gdyby nie wyprzedaż Essence, to byłoby ich jeszcze mniej ;)
Moje pierwsze zakupy u Promoto-Promoto. Taki tam mały prezent w ramach pocieszenia z okazji pierwszego siwego włosa :(

128 let's get lost, 137 wanna be your sunshine, 10 glorious aquarius

35, H07

Wymianka z Zu z Zu maluje:
Bell bez nr, 13 mrs i mr glitter, 186 feather color


Tak jak na początku wspomniałam, zakupy z tego miesiąca nie są zbyt okazałe, gdyby nie to, że w końcu dorwałam moją wyczekaną płytkę i wymieniłam się z Zu to w ogóle byłyby okrojone ;)

Co chciałybyście zobaczyć w pierwszej kolejności?

4 komentarze:

  1. Holo Delii jest cudne :) Jutro będzie o nim post na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem jak zestawisz ten top w drugiego zdjęcia :)) chodził kiedyś za mną podobny :)

    OdpowiedzUsuń