24 marca

Moja nieudolna wersja popularnego motywu ;)

Witajcie ;)
Pokażę wam dzisiaj mani, które początkowo miało być wysłane na konkurs Wibo. Ja nie wiem jak ja przeczytałam regulamin, ale byłam pewna, że tam jest napisane, że mają być CO NAJMNIEJ DWA dowolne lakiery Wibo. Dopiero za trzecim razem jak przeczytałam, to zrozumiałam, że tam nic takiego nie ma :D
W tym mani są tylko trzy lakiery Wibo, dlatego nie wysłałam go na konkurs. Poza tym nie podoba mi się. Olga, Klaudia, nie ważne co mówicie, i tak mi się nie podoba i już ;)

Ostatnio pojawiło się dużo paznokci inspirowanych kwiatami Jana Weissa, takimi jak ten:
Ja jednak nie przepadam za neonowymi barwami. Postanowiłam zmalować to w swojej wersji kolorystycznej - w barwach sasanek, moich ulubionych kwiatków zwiastujących wiosnę ;) Co roku jako pierwsze kwitną nam w ogródku ;)

Nie jestem zadowolona z moich kwiatków, bo zrobiłam zbyt grube linie, które dodatkowo rozmazał top coat. Poza tym moje skórki pozostają wciąż w okropnym stanie mimo moich starań. Nie zauważyłam tego, dopiero teraz na zdjęciach - poprzyczepiały się do nich kłaczki z wacików kosmetycznych...
Z resztą zobaczcie same.





Lakiery, które wykorzystałam do tego zdobienia:
Co prawda to zdobienie nie poszło na konkurs, ale wysłałam jeszcze dwa i... jedno zdobyło II miejsce!
Jestem niesamowicie szczęśliwa <3




1 komentarz:

  1. podobają mi się i tak! :)))
    a pokaż nam zdobienie którym zdobyłaś drugie miejsce :)))

    OdpowiedzUsuń