27 listopada

Pomysł na wyjątkowy mani dla mało wprawnych rączek - kropki.

....czyli coś dla mnie!
Wpadłam na pomysł stworzenia szeregu postów o urozmaicaniu paznokci dla mało wprawnych rączek lub pomysłach które można zrealizować bez specjalistycznych materiałów jak farbki akrylowe. Ja właśnie w ten sposób staram się mimo braku talentu i specjalnych narzędzi aby moje paznokcie wyróżniały się z tłumu. Na pierwszy ogień pójdą kropeczki.

Jak zrobić równe kropeczki chyba każdy wie. Można posłużyć się sondą do kropek, ale jeśli takowej nie posiadamy znakomicie nada się szpilka wbita w gumkę od ołówka (wtedy wygodniej się operuje), ale ja trzymam ją po prostu w palcach, główką robię duże kropki, a igiełką małe. Można także użyć wykałaczki, rysika ołówka.. Wszystkiego co przyjdzie wam do głowy.

Kropeczki można układać w różnych konfiguracjach. Dziś będzie duuuużo zdjęć, bo kocham motywy robione kropeczkami. Nie trzeba się przy tym natrudzić, a efekt jest super. Nawet jeśli gdzieś tam ręka nam drgnie, to tu nie ma to aż tak wielkiego znaczenia. Przedstawiam wam moje propozycje, niektóre są na prawdę stare, gdzie faktycznie miałam bardzo niewprawne ręce, więc proszę o wyrozumiałość.






i jeszcze dwa staruszki:


Lubicie kropeczki? Co sądzicie o takich troszkę inspiracyjnych postach?
Trzymajcie się cieplutko, zima nadchodzi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz