04 października

Wczorajsze zakupy :)

Hej :)
Witam was kolejnym haulowym postem :) chociaż ostatnio dawno ich nie było. W październiku też miało być umiarkowanie, ale pocieszam się, że to są w zasadzie same najpotrzebniejsze rzeczy...(tia..jasne ;))

Zakupy zrobiłam przy okazji, bo zabrałam się z mamą do miasta. Miałam kupić sobie botki, ale są wszędzie z futrem a ja takiego czegoś w życiu nie założę. Kwestia gustu, taka już spaczona jestem jak widać.


Pielęgnacja. Zamierzałam nabyć krem z mocznikiem, a tu puste półki. Kilka półek było wymiecionych do zera. W takim razie zadowoliłam się kremem z pomarańczą i kwiatem pomarańczy, ale zapach jest taki sobie. Płyn do higieny intymnej jest na wypróbowanie, tak samo jak maska, bo jeszcze nie miałam. Co do maski, to mam nadzieję, że będzie tak dobra jak odżywka.. A peeling wzięłam, bo go lubię, a mój Lirene już mi się kończy. To już chyba moje trzecie opakowanie. Bardzo lubię jego cierpki zapach.


Kolorówka. W końcu kupiłam normalny pędzel do różu. Nie maluję się aż tak profesjonalnie, więc na lepszy się nie porywam. Starczy mi zwykły, rosmannowski. A żeby nie był samotny to dokupiłam mu róż. Kolor nie wyszedł mi na zdjęciu tak jak chciałam, jak będę pisała jego recenzję to go obfocę dokładniej. Mój ulubiony   top z Miss Sporty - musiałam go kupić jak go zobaczyłam! Z dwóch prostych przyczyn: na prawdę rzadko go widzę, a po drugie to mój stary się skończył. No i piękny nudziak Essence dla poprawy nastroju. Błyszczyk jest dla siostry, a pomadka dla mamy, bo mam taką samą, a ona mi notorycznie podbiera xD.


Gąbeczka do mycia twarzy, bo jestem ciekawa tego gadżetu. No i wazelina na miękkie usta i gładkie dłonie.

A przy okazji zakupów pokarzę wam co ostatnio przywiózł mi kurier.

Gienek dostał nową klatkę :) w porównaniu do jego starego akwarium to wręcz apartamentowiec :) Moje zwierzątko jest bardzo szczęśliwe z tego powodu, a ja się cieszę, że on jest zadowolony. Mam tylko problem, bo zawsze pił wodę z miseczki, a tu ma poidełko i nie umie. Ale mam nadzieję, że jakoś to ogarnie, w końcu to bardzo mądre zwierzątko :)





1 komentarz:

  1. Świetne zakupy, sama bym się na takie pokusiła :)
    Moje ulubione płatki kosmetyczne, też kupię, ale więcej na zapas ;]

    Kochana, wyłącz sobie weryfikację obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń