19 października

Projekt "Inspiruj się naturą" - podejście pierwsze :)

Jak obiecałam, tak jestem :)
Generalnie to ja zmalowałam takie dwa różne mani (hmm.. jeden to mani, a dwa to jak będzie? manie? xD).
I zamieszczę oba, bo nie mogłam wybrać. W sumie to one mnie nie zadowalają. Myślę, że stać mnie na więcej.. No ale jak się nie ma co się lubi, w sensie talentu plastycznego, to się robi po swojemu.

z lampą

bez lampy

Zdjęcia były robione w sztucznym świetle.
Generalnie ja pomarańczu nie noszę, nie lubię i źle się w nim czuję. Ale od czasu do czasu nachodzi mnie ochota na jakiś mały eksperyment. Ten był w miarę udany :). Takie ciut surrealistyczne te moje kwiaty.


Jedyne, jakie mi w zasadzie wyszło. Nie wiedziałam co to ma być, ale jak tak popatrzyłam na te gałązki, obsypałam je białymi i różowymi kropeczkami to stwierdziłam, że to po porostu wiosenna jabłoń :) tak, Owidia poczuła wiosnę w środku jesieni..xD

Które kwiaty wam się bardziej podobają? 

Paznokcie zaprezentowałam z okazji projektu "Zainspiruj się naturą"

Jeśli chcecie zobaczyć inne prace zapraszam TUTAJ .



1 komentarz: